וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי בנוער בסימן 'לא לאלימות'

קבוצות הנוער של מכבי והפועל תל אביב מגיעות לדרבי במחזור השלישי של הליגה עם מלוא הנקודות, ההנהלות פועלות למניעת תקריות אלימות

במכבי תל אביב ניצלו את פגרת הנבחרת והעניקו חופשה בת יומיים לשחקני הקבוצה. החלוץ הצרפתי יאניק קאמאנן, שקיבל אישור לחופשת מולדת בת יומיים, יחזור ארצה ביום ראשון ויצטרף לחבריו. בימים האחרונים התקיימו אימוני הקבוצה בסגל מדולל מאוד בגלל חסרונם של שחקני הנבחרות השונות. מאור בוזגלו נמצא עם סגל הנבחרת הבוגרת, שרן ייני, ליאור ז'אן ויובל שפונגין במסע הנבחרת הצעירה, איגור טומאסיץ' הצטרף לסגל נבחרת בולגריה והקשר הליברי דולי ג'ונסון נמצא עם חבריו לנבחרת לקראת משחקם מול גמביה.

בהעדר מחזור ליגה בסוף השבוע, עסקו במועדון בהכנות קבוצת הנוער לקראת הדרבי הגדול שיערך מחר (שבת, 17:00) במתחם חודרוב מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור השלישי של ליגת הנוער. שתי הקבוצות מוליכות יחד את הטבלה לאחר שצברו שש נקודות משני משחקים.

בשני המועדונים ביקשו להתכונן מבעוד מועד לקראת המשחק הרגיש על רקע היריבות בין אוהדי שתי הקבוצות ומספר מקרי אלימות שהתרחשו בדרבי הנוער בשנים האחרונות. השבוע נערכה פגישה בקרית שלום בה נטלו חלק המנהלים המקצועיים של שתי המחלקות, אברהם בכר מהצד האדום וניר לוין מהצד הצהוב. בפגישה נכחו גם מנהלי הקבוצות כאשר מטרת המפגש היתה לנקוט באמצעים למניעת האלימות בין הצדדים. על פי התכנון המקורי התכוונו שתי הקבוצות לעלות למגרש עם חולצה עליה התנוססו סמלי שני המועדונים וכן הכיתוב 'לא לאלימות'.

לאחר שנפוצה השמועה בקרב פורומי האוהדים משני המחנות הופעל לחץ כבד מצד האוהדים לבטל את עניין החולצה המשותפת. בסופו של דבר הוחלט כי השחקנים יעלו לחימום עם חולצת אימון ועליה הכיתוב 'לא לאלימות', ללא סמלי המועדונים. בתוך כך, בארגון ה'אולטראס מכבי', ארגון אוהדי מכבי תל אביב, הוחלט להעניק פרס נשיא של כבוד לאילן השועל וסגן נשיא לצחי הג'ינג'י, שניים ממנהיגי הארגון שיקבלו את הפרס כהוקרה על פעילותם בארגון הצהוב במשך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully