וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון עלתה לראש בית 2 "הישראלי"

שחקניו של אוטו ריהאגל שמרו על מאזן מושלם מול לוקסמבורג, ניצחו בחוץ 0:3, ועלו לראש הבית. לטביה חזרה ממולדובה עם ניצחון 1:2

כשנודעו תוצאות הגרלת מוקדמות גביע העולם 2010, בישראל צהלו ובירכו על ההגרלה הקלה. נכון, יוון ושוויץ אינן מאריות אירופה, אך מדובר במדינות שכבר היו בטורנירים והראשונה אף הוכתרה כאלופת אירופה. סביר להניח שצהלות שמחה נשמעו גם בציריך ואתונה כשנודע כי ישראל הוגרלה מולן. היום (שבת) כל זה נחלת העבר. משחקי בית 2 "הישראלי" ייצאו לדרך, ובזמן שישראל נאבקה בשוויץ, שאר הנבחרות התעמתו ביניהן. יוון פגשה בחוץ את לוקסמבורג והביסה אותה 0:3, ואילו לטביה שהתארחה במולדובה רשמה בכורה מוצלחת עם ניצחון 1:2.

לוקסמבורג - יוון 3:0

נבחרתו של אוטו ריהאגל, שבשנים האחרונות היתה נראית נהדר במסגרת המוקדמות, היא ככל הנראה הפייבוריטית לראשות הבית, אך אם לשפוט על פי יכולתה באליפות אירופה האחרונה, זה עשוי להיות לא פשוט בכלל. הערב בלוקסמבורג, היוונים החזירו קצת מכבודם עם ניצחון נאה. שתי הנבחרות נפגשו שבע פעמים בעבר במסגרת רשמית, ויוון ניצחה בכל הפעמים.

אלכסנדרוס ציוליס העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-38, ורגע לפני השריקה למחצית היה זה החלוץ המוכשר תאופניס גקאס שהכפיל את היתרון. בדקה ה-77 קבע אנגלוס חאריסטאס את תוצאת המשחק כשדייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:3.

מולדובה - לטביה 2:1

בעוד שהמשחק המדובר ברמת גן עשוי לקבוע במידה מסוימת את עתיד הבית, הרי שדווקא המפגש בין השתיים עשוי להיות מכריע לא פחות. הלטבים, שתמיד מגיעים כאנדרדוגים נצחיים, השיגו ניצחון יפה שבוודאי יפיח בלבם תקוות להיות ההפתעה המרעננת של הבית. היתרון הגיע כבר בדקה ה-8 כששער של גירץ קרלסונס השתיק את הקהל ב"שריף ספורט קומפלקס" של טיראספול. בדקה ה-22 הלטבים הכפילו את יתרונם משער של ויטאלייס אסטפייבס.

בדקה ה-79 סרגיי אלכסב צימק ל-2:1 עבור מולדובה, שקיוותה להוציא נקודה מהמפגש, אבל לדאבונה פתחה את הקמפיין עם הפסד ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully