וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הביסה 0:5 את לוקסמבורג

הנבחרת הצעירה פירקה את לוקסמבורג (רפאלוב 2, אבידור, ז’אן וכחלון), אבל קיבלה בשורות רעות: גרמניה ניצחה את צפון אירלנד 0:3

הופעת הבכורה של מוטי איוניר בנבחרת הצעירה עברה ללא תקלות, וישראל גברה ללא קושי 0:5 על לוקסמבורג החלשה במסגרת המשחק הלפני האחרון בבית 9 של מוקדמות אליפות אירופה. המשחק נערך בגשם שוטף, אך צמד שערים של רפאלוב (אחד בפנדל), ושער של יובל אבידור עשו 0:3 כבר במחצית.

במחצית השניה החליט איוניר לוותר על קשר מכבי חיפה, שהצטיין במחצית הראשונה, לטובת איתי שכטר ממכבי נתניה. הגשם התחזק והמשחק דעך. בכל זאת, ליאור ז'אן היה במקום כדי לכבוש את הרביעי 20 דקות לסיום, ותמיר כחלון קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87.

הניצחון היום (שישי) לא הפתיע אף אחד. הנבחרת לא נכשלה מול המשוכה הקלה שעמדה מולה, בדמות נבחרת שהפסידה את כל משחקיה בקמפיין. הניצחון העלה את הצעירה למאזן של 16 נקודות, רגע לפני המשחק האחרון והמכריע בגרמניה ביום שלישי. כזכור, 10 מנצחות הבתים וארבע הסגניות הטובות ביותר עולות למשחקי הפלייאוף.

להפרש השערים אין חשיבות, ולכן הנבחרת תצטרך לנצח את הגרמנים על מנת להעפיל למקום הראשון, שמבטיח השתתפות בשלב הפלייאוף, שקודם לאליפות שתתקיים בשבדיה בקיץ הבא. גם תיקו בגרמניה, ביחס למצב של סגניות הבתים, עשוי להבטיח כמעט בוודאות לנבחרת עלייה לפלייאוף. בנבחרת עוד קיוו להפתעה מצידה של צפון אירלנד על מנת להיות תלויים רק בעצמם ביום האחרון, אך הבשורות מוופרטאל רעות לאיוניר ושחקניו.

* במשחק המקביל: גרמניה - צפון אירלנד 0:3
לגרמניה: טוני קרוס (11), דניאל הלפאר (38), דניס אאוגו (61)

מהלך המשחק

דקה 10: גול! אסולין הוכשל ברחבה, רפאלוב דייק מהנקודה הלבנה, 0:1 לישראל.

דקה 20: גול! אבידור העלה את הנבחרת ל-0:2 לאחר שהמשיך פנימה, כדור שבעט רפאלוב, ונהדף על ידי השוער.

דקה 40: גול! הצמד רפאלוב - אבידור מכה שלישית. קשר מכבי חיפה כבש מול השוער, לאחר מסירה מצוינת של חלוץ קרית שמונה, 0:3

דקה 70: גול! ליאור ז'אן דחק מקרוב את הרביעי של הנבחרת, 0:4.

דקה 87: גול! אסולין בישל מצוין לכחלון המחליף, וקשר בני יהודה לא התבלבל מול השער. 0:5.

הרכב נבחרת ישראל: אוהד לויטה, עומרי קנדה, ליאור ז'אן, אושרי רואש, רחמים צ'קול, ביברס נאתכו, שרן ייני, ליאור רפאלוב (איתי שכטר, 46), גיא אסולין, יובל אבידור (תמיר כחלון, 55), טוטו תמוז (תומר חמד, 67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully