וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גולן וכיאל יפתחו מול שוויץ

דרור קשטן תירגל את חלוץ לוקרן כקשר באימון לקראת המשחק הגורלי של הנבחרת. אוואט צפוי לעמוד בין הקורות, קוזוקין עשוי לפתוח

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

ההכנות לקראת המשחק מול נבחרת שוויץ ביום שבת במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010 הקרוב מתגברות. אימון טקטי רודף אימון כושר, המאבק על אפודת השוער הראשון נמשך, ואת ההרכב הראשון שומר דרור קשטן קרוב קרוב לחזה. וכמנהג הימים האחרונים, גם היום (חמישי) קיימה נבחרת ישראל בכדורגל מסיבת עיתונאים רשמית, לקראת המשחק החשוב, כמה שעות אחרי נחיתתה של נבחרת שוויץ בארץ.

בניגוד למסיבות העיתונאים הקודמות, הפעם התייצבו למסיבת העיתונאים קפטן הנבחרת, יוסי בניון, ומאמנה, דרור קשטן. "אנחנו נמצאים יומיים לפני המשחק שפותח את הקמפיין ומתמודדים נגד אחת היריבות שמתמודדות איתנו על העלייה למונדיאל", פתח קשטן את דבריו. "אנחנו רוצים ושואפים לנצח, אבל שום דבר לא מובטח, גם כאשר המשחק מתקיים ברמת גן".

באשר לכל סוגיית השוערים, עדיין לא חשף המאמן הלאומי מי יפתח בשער, אך אמר: "אני רק יכול לציין את ההתנהגות המופתית והספורטיבית בין שני השוערים, הם מגלים בגרות ועושים כמיטב יכולתם על מנת שהנבחרת תצליח, וזה לא משנה מי ישחק".

"המטרה ידועה, הסלוגן ידוע - ביחד זה אפשרי", התפייט מאמן הנבחרת. "הנקודה החזקה של הנבחרת היא הרוח שסובבת סביב השחקנים. הם הפנימו דבר אחד: יש להם מחויבות לאומית גדולה מאוד, הם נטולי אגו", הוסיף קשטן.

קפטן הנבחרת, יוסי בניון, יודע שקל זה לא הולך להיות, והשתדל שלא לפתח ציפיות רבות. "אנחנו מגיעים עם ביטחון מול הקהל הביתי. יהיה משחק קשה, כי שוויץ נבחרת טובה ומנוסה. במשחקים כאלה אין ממש הפתעות, אף מאמן לא יפתיע את השני", אמר הקפטן, והוסיף: "אין יתרון או חולשה מסוימת אצל הנבחרות, שתיהן טובות".

באשר לציפיות הספציפיות ממנו, כקפטן והשחקן המוביל של הנבחרת, דיבר שחקן ליברפול בביטחון מלא, כאחד שכבר היה פעם או פעמיים במצבים האלה. "יש לי כתפיים מספיק רחבות לקחת אחריות. הנבחרת לא היתה ולא תהיה בנויה על שחקן אחד", אמר בניון. "אני מודע לציפיות ממני, אבל לכל אורך הקריירה האמנתי בעצמי והוכחתי בעצמי שאני יכול לעמוד בהן. יש משחקים טובים ופחות טובים לכל שחקן, מה שבטוח הוא שאתן 100 אחוז, ואני מקווה שזה יספיק".

תמונת ההרכב עדיין לא ברורה

באימון, תרגל קשטן בהרכב מערך שכלל חלוץ בודד אחד, רוברטו קולאוטי, כאשר בניון וטועמה תורגלו כקשרים התקפיים. בהגנה, ממשיך קשטן לתת את הקרדיט למגן הצעיר שמואל קוזוקין, ואילו יואב זיו תורגל כמגן שמאלי. למרות זאת, קשטן עדיין שוקל לעלות עם דדי בן דיין כמגן שמאלי וזיו כימני. ההחלטה תתקבל מחר.

בחוליית הקישור תירגל קשטן את בירם כיאל לצד תמיר כהן. גם עומר גולן תורגל בהרכב, אם כי בתפקיד הקשר. נראה כי במידה וגולן יפתח, הוא ישחק במרכז השדה ויתמוך בהתקפה. לאחר האימון דומה ששאלת השוער נפתרה, ודודו אוואט יפתח בשער ככל הנראה. במידה וניר דוידוביץ' אכן יישאר על הספסל, הוא עשוי להודיע על פרישתו מהנבחרת על מנת להתרכז אך ורק במכבי חיפה. במקרה כזה, המועמד הבכיר להחליפו בעתיד בסגל הנבחרת הוא שוער מכבי פתח תקוה אוהד כהן. יחד עם זאת, בנבחרת ציינו כי קשטן לא מפחד לעלות עם קוזוקין, או עם שמות מפתיעים אחרים. "רק מי שבכושר הכי טוב ישחק, גם אם מדובר בכוכב זה או אחר".

נכון להיום, כ-3,000 כרטיסים בלבד למכירה לקראת המשחק, וקופות האיצטדיון ייפתחו מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully