וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד שומר על זכות השתיקה

שוויץ נחתה בארץ לקראת המשחק עם נבחרת ישראל בשבת, ומאמנה סרב לענות על שאלות. דג'ורו: "יהיה קשה. אנחנו מוכנים לקרב". צפו באימון

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

בזמן שנדמה כאילו נבחרת ישראל בכדורגל מקיימת בכל יום זוגי מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מול נבחרת שוויץ ביום שבת הקרוב במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010, נחתו היום (חמישי) השוויצרים בארץ, וקיבלנו הזדמנות לשמוע גם אותם. בערך.

אוטמר היצפלד, מאמנה המוערך של הנבחרת השוויצרית, סרב להתראיין, ודומה כי הוא יעשה זאת רק במסיבת העיתונאים הרשמית, שתיערך מחר. עם הנבחרת נחתו מספר מצומצם של אוהדים, ומספר כלי תקשורת שוויצרים. באופן כללי, הגיעו השוויצרים מאוד מאורגנים, וכבר עם נחיתתם הבהירו ראשי הנבחרת כי השחקן היחיד שרשאי להתראיין הוא מגנה של ארסנל, יוהאן דג'ורו.

"זה בית חזק. יוון נבחרת טובה, גם ישראל ואנחנו", אמר שחקנה הצעיר של קבוצת הפאר הבריטית. "אנחנו רוצים לעלות מהמקום הראשון בבית, וישראל אחת היריבות שלנו במאבק הזה". לכשנשאל דג'ורו על השחקנים הישראלים, השיב: "אנחנו מכירים את בן חיים ובניון, הם נבחרת טובה ויהיה משחק קשה". לגבי המשחק עצמו, אמר המגן: "אני מצפה מאיתנו לנצח כל משחק ולשחק חזק. אנחנו רוצים לעלות, ומוכנים לקרב". מחר, כאמור, תתקיים מסיבת עיתונאים נוספת, בה צפויים השוויצרים להרחיב מעט. כשעתיים אחרי הנחיתה, כבר ערכו השוויצרים אימון בכורה בארץ ישראל לקראת המשחק.

עדכון ראשון: 16:56, 04/09/08
עדכון אחרון: 22:54, 04/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully