וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'ילה מתכננים לשבור את הנאחס הברזילאי

הצ'יליאנים ספגו 18 שערים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם מול ברזיל, ומקווים שביום ראשון הקרוב דברים יראו אחרת

בנבחרת צ'ילה חושבים רק על דבר אחד לקראת המפגש מול ברזיל ביום ראשון הקרוב במוקדמות המונדיאל - איך אפשר לשבור את הנאחס? וזה לא סתם נאחס, בסך הכל זו לא בושה להפסיד לנבחרת ברזיל, אבל במקרה של צ'ילה מדובר בשרשרת תבוסות. הצ'יליאנים ספגו 18 שערים בארבעת המפגשים האחרונים שלהם מול ברזיל, כולל תבוסה של 6:1 ברבע גמר הקופה אמריקה בשנה שעברה.

"יום ראשון הוא היום האידיאלי לשנות את הרצף הרע הזה", אמר פבלו קונטרראס, אחד משישה שחקנים שמרצים עונש הרחקה מעשרה משחקים בעקבות תקרית משמעתית במלון בזמן הקופה אמריקה.

מה שבטוח, הפתעה צ'יליאנית במשחק הזה תערער את מעמדו של המאמן דונגה, שהיה רחוק מלשכנע בקמפיין הנוכחי. בקיץ האחרון ברזיל הפסידה לונצואלה במשחק ידידות, ולאחר מכן לפרגוואי במוקדמות אליפות העולם. דונגה אימן גם את הנבחרת האולימפית, שזכתה אמנם במדלית הארד בבייג'ינג, אבל רשמה הפסד צורם של 3:0 לאלופה ארגנטינה בחצי הגמר.

"למרות שהם בתקופה פחות טובה, הם תמיד מסוכנים ומגיעים כדי לנצח", אמר הקשר הצ'יליאני ארתורו וידאל. צ'ילה מדורגת במקום הרביעי בבית המוקדמות הדרום-אמריקאי עם 10 נקודות משישה משחקים, מקום אחד ונקודה אחת יותר מלברזיל, שכרגע נמצאת מחוץ לתמונת העלייה האוטומטית למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully