וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "סיטי עכשיו היא כמו צ'לסי לפני ארבע שנים"

רוביניו מסביר את החלטתו השנויה במחלוקת. פיטר קניון: "הוא לא שווה 40 מיליון יורו". רדנאפ מודאג מהשתלטות המיליארדרים על הליגה

יומיים אחרי מעברו המתוקשר מריאל מדריד למנצ'סטר סיטי נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) רוביניו בריו דה ז'נרו והצטרף לשחקני נבחרת ברזיל המתכוננת למפגש מול צ'ילה במוקדמות המונדיאל בסוף השבוע הקרוב. רוביניו הסביר את החלטתו ואמר: "בהתחלה רציתי להגיע לצ'לסי כי הם היחידים שהגישו לי הצעה, אבל גם עכשיו אני הולך למועדון גדול, שרוצה להיאבק על תארים. מנצ'סטר סיטי של היום היא כמו צ'לסי של לפני ארבע שנים".

בינתיים ספגה צ'לסי לא מעט ביקורות על שהרימה ידיים במאבק על רוביניו, כולל ממאמנה פליפה סקולארי. יו"ר הקבוצה, פיטר קניון, הצדיק את המהלך כשטען בפני "מארקה" הספרדי שרוביניו לא שווה סכום של 40 מיליון יורו, ושצ'לסי מעולם לא התכוונה להעלות את הצעתה לסכומים מסדר הגודל הזה. ההצעה הסופית של רומן אברמוביץ' על פי הדיווחים עמדה על 37 מיליון יורו, כשלבסוף מכרה ריאל את הברזילאי לסיטי תמורת 42 מיליון יורו (32.5 מיליון ליש"ט).

כניסתם של הרוכשים החדשים של הסיטי מאבו דאבי זכתה לתגובות נלהבות מצד אוהדי הקבוצה, אך פחות מצד כמה אנשי כדורגל בכירים בממלכה. אחד מהם הוא מאמן פורטסמות הארי רדנאפ, שהביע את חששו מהפיכתם של מאמני הפרמיירליג לכלי משחק בידי מיליארדרים חסרי אחריות. "בקצב הזה המאמנים בעתיד לא יהיו מעורבים בתהליכי הקנייה והמכירה של השחקנים, ותפקידם ייקטן לאימון הקבוצה במשחק בלבד. הם יהיו חייבים לעלות בהרכב את השמות הגדולים שהבעלים ינחיתו בקבוצה, גם אם הם לא ישתלבו מקצועית, וזה מטריד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully