וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמפריני "ניפנף" את המאמן ה-27 שלו

הבעלים השנוי במחלוקת של פאלרמו האיטלקית פיטר את סטפנו קולנטונו אחרי מחזור אחד בלבד. האיטלקים מנסים להילחם באלימות

אין ספק שאופן התנהלותו של מאוריציו זמפריני, הבעלים של פאלרמו האיטלקית, מספק לא מעט חומרים לסטנד-אפיסטים במדינת המגף, במיוחד אלה שאוהבים לדבר על כדורגל. את המנג'ר השנוי במחלוקת זה ממש לא מעניין, והוא ממשיך בשלו.

בליגה האיטלקית שיחקו רק מחזור אחד, אבל זה הספיק לזמפריני כדי לפטר את המאמן סטפנו קולנטונו, בעקבות ההפסד 3:1 לאודינזה. לזכותו של זמפריני יאמר כי ההפסד הזה לא היה ה"חטא" היחיד של קולנטונו, שתחת הדרכתו הודחה הקבוצה בשלב מוקדם בגביע האיטלקי.

זו הייתה הפעם ה-27 שבה זמפריני מפטר מאמן, מאז שנכנס לכדורגל האיטלקי ב-1987. הבעלים לא חיכה יותר מדי, ומינה לתפקיד את דוידה בלארדיני, שהוביל את מסע ההישרדות של קליארי בליגה הבכירה, בסוף העונה שעברה.

האיטלקים מנסים להילחם באלימות

בעקבות מעשי האלימות והונדליזם של אוהדי נאפולי לפני המשחק מול רומא במחזור הפתיחה בליגה האיטלקית, הוטלו סנקציות גם כנגד אוהדי מילאן ופיורנטינה. אלה לא יוכלו לנסוע למשחקי החוץ הבאים של קבוצותיהם.

ההחלטה התקבלה על ידי ועדה מיוחדת לניתוח אבטחת משחקי כדורגל באיטליה, שרוצה למנוע אלימות במשחקי החוץ של מילאן ופיורנטינה נגד גנואה ונאפולי (בהתאמה). כזכור, אוהדי נאפולי הורחקו מכל משחקי החוץ של קבוצתם העונה, בעקבות ההתפרעויות שלהם.

פאביו קנבארו, יליד נאפולי וכיום שחקנה של ריאל מדריד, התייחס לנושא האלימות באיטליה ואמר: "זו לא רק הבעיה של נאפולי, זו הבעיה של כל המדינה. נכון להיום, לא הייתי לוקח את ילדיי למשחק כדורגל באיטליה".

ישיבת חירום במילאן

נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, קרא לכנס ישיבת חירום עם הצוות המקצועי שלו, לנוכח פתיחת העונה הרעה של הקבוצה, שהפסידה לבולוניה 2:1 במחזור הראשון.

זו לא הפעם הראשונה שגליאני ידרוש הסברים מהמאמן קרלו אנצ'לוטי ומהצוות שלו. כינוס נוסף בנושא המקצועי נערך גם אחרי כמה הופעות לא משביעות רצון במשחקי קדם העונה.

יתכן וסיבה נוספת ללחץ של גליאני היא הפרסומים בתקשורת האיטלקית, לפיהן אנצ'לוטי יצטרף בעונה הבאה לרומא. במילאן יכולים להתנחם לפחות במצבם הבריאותי של ארבעה שחקנים מרכזיים בסגל, שקצב החלמתם מהפציעות משביע רצון. מדובר בקאקה, אלסנדרו נסטה, מרקו בוריילו ופיליפ סנדרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully