וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהעונה הבאה, נוכל גם לשמוע אותן

הנחיה חדשה בסבב הנשים המקצועני בטניס תאפשר לשחקניות להתייעץ עם המאמנים שלהן בזמן משחק. בטלוויזיה ישמעו את הכל

טניסאיות כמו אנה איבנוביץ', מריה שראפובה ואלנה דמנטייבה תורמות הרבה לתדמית של טניס הנשים המקצועני - ולא רק בזכות משחק הטניס שלהן. עם זאת, ראשי סבב ה-WTA החליטו שלמען הרייטינג, צריכים לבצע צעדים קיצוניים יותר.

מה זה אומר? שהחל מהשנה הבאה שחקניות בסבב יוכלו להתייעץ עם המאמנים שלהן בזמן המשחקים. למה זה חשוב לרייטינג? כי חלק מההנחיה היא לחבר את המאמנים למיקרופונים, שיאפשרו לצופים בבית לשמוע את כל מה שיהיה להם לומר לשחקניות, ומן הסתם - לשמוע את השחקניות עצמן בזמן המשחק.

המאמנים יוכלו לרדת פעם אחת בכל מערכה למגרש, כמובן שרק בזמן ההפסקה בין המשחקונים. בנוסף, הם יוכלו לרדת למגרש במקרה שהשחקניות היריבות יקבלו טיפול רפואי. מהסיבה הזאת, מקויים ראשי הסבב כי שחקניות יחשבו פעמיים לפני שהן יבקשו טיפול רפואי.

חשוב להדגיש כי ההנחיה החדשה תהיה תקפה לטורנירי הנשים במסגרת סבב ה-WTA, אבל זה לא כולל את טורנירי הגראנד-סלאם.

שינויים נוספים שייערכו במסגרת סבב הנשים בעונה הבאה יהיו קיצור העונה, כלומר מינואר עד אוקטובר. הטניסאיות יזכו לתשעה שבועות של מנוחה במקום שבעה עד עכשיו. כמו כן. סך הפרסים הכולל בטורנירי ה-WTA יגדל מ-71 מיליון דולר ליותר מ-85 מיליון. בנוסף, מתקיימים דיונים על צעדים משמעתיים שינקטו כנגד טניסאיות טופ 10, שיוותרו על אחד מ-9 הטורנירים הגדולים של השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סבב הנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully