וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד: עוזר חדש לסר אלכס

חודשיים מאז הפרידה הבלתי נמנעת מקרלוס קירוש, ממנה אלכס פרגוסון את מיק פילן לתפקיד יד ימינו במנצ'סטר יונייטד. בסיטי מכוונים לרונאלדיניו

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון בחר במיק פילן, 45, קשר היונייטד בתחילת שנות ה-90, לתפקיד עוזר המאמן, אותו נטש ביולי קרלוס קירוש לטובת משרת האימון בנבחרת פורטוגל. פילן ערך יותר מ-100 הופעות במדי השדים האדומים במהלך הקריירה שלו, ומאז פרישתו ממשחק פעיל היווה חלק מצוות האימון המורחב באולד טראפורד.

סר אלכס, כמו תמיד, מלא אמונה בעוזרו החדש - השישי במספר במהלך הקריירה רבת השנים של פרגי במועדון - ובטוח ביכולתו לתרום להצלחת המועדון. "אני מאושר שמיק הסכים למלא את התפקיד", אמר המנג'ר הסקוטי בהודעה רשמית שפירסם, "הוא מכיר את מנצ'סטר יונייטד על כל היבטיה בזכות תקופתו הארוכה אצלנו, ואני בטוח שנפיק תועלת מהאיכויות הרבות שלו".

הסיטי בונים על רונאלדיניו

במנצ'סטר סיטי ממשיכים לחשוב כבר על חודש ינואר ובינתיים מתברר כי השחקן המועדף על ראש קבוצת הבעלים הטרי מאבו דאבי, ד"ר סולימאן אל פאחים, הוא רונאלדיניו, אותו הוא מעוניין לצרף כבר עוד מספר חודשים.

ה"איום" הזה מגיע בדיוק יממה אחרי שהבעלים הטרי צירף את רוביניו תמורת סכום של 32.5 מיליון ליש"ט ונראה שהוא רציני בכוונותיו. "השחקן המועדף עליי בעולם כיום הוא רונאלדיניו , והסיטי כבר ניסתה להביא אותו", אמר אל פאחים ל"סאן", "אבל האמינו לי שננסה שוב עם מארק יוז להביא אותו".

את כוונותיו הוא כמובן חיזק בעניין המזומנים, שמטריד ביממה האחרונה את אנגליה ובעיקר את היונייטד, כשאמר: "יש לנו את הכסף ואת המאמן לעשות את זה ואנחנו מכוונים להביא את השחקנים הכי טובים בעולם אל מנצ'סטר סיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully