וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבישלי התפטר מווסטהאם

המאמן, שעוזב אחרי שנתיים בקבוצה, הודיע להנהלה על התפטרותו. ביליץ' ורדנאפ מועמדים, ה"מירור": "גרנט כבר לא בתמונה

הליגה באנגליה אולי רק בחיתוליה, אך פיטורי המאמנים כבר במחזורים הראשונים גורמים לרושם כאילו אנחנו לפחות באמצע העונה. בינתיים אלן קרבישלי התפטר מאימון ווסטהאם. בהודעת הקבוצה נמסר כי "אנחנו מודיעים שקיבלנו את התפטרותו כחלק מהאינטרסים של שני הצדדים".

על פי הדיווחים בעיתונות הבריטית, קרבישלי הגיש את ההתפטרות שלו היום (רביעי) והיא התקבלה על ידי הבעלים של הפטישים, ביורגולפור גודמונדסון. רק אתמול דווח על התפטרותו של קווין קיגן, שבסופו של דבר נשאר בניוקאסל.

הסיבה לסיום תפקידו נובעת ככל הנראה מההחלטה של ההנהלה למכור את אנטון פרדיננד וג'ורג' מקארטני לסנדרלנד, מה שהחליש לדעתו של קרבישלי את הקבוצה. באתר הקבוצה תירצו את מכירות השניים כצעד ש"נכון עבור המועדון" ו"מתבסס על האינטרסים ארוכי הטווח של המועדון".

בהודעה שנמסרה במועדון נכתב כי "בשבועות האחרונים, לא הגענו להסכם עם פרדיננד לגבי חוזה חדש שיחליף את החוזה הקודם, שהוא היה חתום עליו למשך שנתיים, בעוד מקארטני החזיק בבקשת העברה אחרי שלא הצליח לפתור את הבעיות האישיות שלו והעדיף לעבור".

ולמרות המהלך, ווסטהאם פתחה את העונה ברגל ימין כשניצחה 1:2 במחזור הפתיחה את וויגאן, המשיכה עם הפסד 3:0 למנצ'סטר סיטי ובמחזור האחרון החזירה ב-1:4 גדול על בלקבורן.

כעת תחל בורסת השמות הטבעית לרשימת המועמדים להחליף את קרבישלי. גם שמו של אברהם גרנט נכנס לקטגוריה הזו, הרבה בשל קרבתו לפיני זהבי שמקורב בעצמו להנהלת ווסטהאם, אך על פי ה"מירור" האפשרות הזו ירדה במהירות מהפרק. שני שמות נוספים, שנחשבים למועמדים מועדפים, הם סלאבן ביליץ', ששיחק בעבר בקבוצה ומאמן כיום את נבחרת קרואטיה, והארי רדנאפ, מאמנה של פורטסמות'.

אגב, המאמן הבא של ווסטהאם יהיה החמישי שלה בשבע השנים האחרונות, מאז הארי רדנאפ עזב את המועדון ב-2001. רק לשם השוואה, בין השנים 1902 ל-1990 אימנו את ווסטהאם רק שישה מאמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully