וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד: "זה הולך להיות משחק שח"

נבחרת שוויץ ממשיכה להתכונן במרץ למפגש מול ישראל ונזכרת גם בעבירה של אפק על בארנטה, שאומר: "העיקר שנצא משם בריאים"

משחק מוקדמות המונדיאל בין שוויץ לישראל מתקרב והולך והיום (רביעי), שלושה ימים לפני המשחק, מצא הצהובון השוויצרי 'בליק', זמן להיזכר במפגש קודם בין השתיים, באוקטובר 2004 אז נפרדו שתי הנבחרות ב-2:2, כשעמרי אפק מבצע עבירה קשה על טרנקילו בארנטה הצעיר ומשבית אותו לתקופה ארוכה.

"זה היה ניסיון לרצח", אמר מנהלה הספורטיבי של האנובר בה שיחק אז בארנטה, איליה קאנציג, שנותן היטב ביטוי לתחושות בשוויץ, לפיהן נבחרתם יוצאת למלחמה במובנים ספורטיבים.

אחרי דבריו אתמול של אוטמר היצפלד, לפיהם ישראל משחקת כדורגל אגרסיבי ונהנית מאווירה ביתית, הוסיף היום בארנטה: "גם כששיחקנו בטורקיה האווירה הייתה אגרסיבית ומלאת רגשות ואפשר להוסיף לזה גם את הקהל הפנאטי. אסור יהיה לנו להיגרר לפרובוקציות".

קשר לברקוזן הוסיף: "בשבילכם, העיתונאים, ברור שהפציעה שלי היא סיפור, אבל אני בטוח שהשחקן הישראלי לא התכוון. לכן אין בי שום תחושת נקמה. אני רק מקווה שכולנו נחזור בריאים".

כזכור, אתמול אמר היצפלד ש"יהיה קשה לשחק בישראל. אני צופה שיהיה מרחץ של זיעה, למרות שהמשחק בערב. אנחנו צריכים להיות בכושר פיזי מעולה ובכושר מנטלי גם כן. האווירה באיצטדיון לא תהיה פשוטה, האוהדים חמים והיריב הוא אגרסיבי".

היום פורסם ראיון נרחב יותר עם המאמן, שנשאל גם על המשחק הקרוב ואמר: "ישראל פגשה באוגוסט את פינלנד והפסידה לה 2:0, אבל שיחקה טוב. זו נבחרת שמשחקת בשיטה מסוגרת ושיש לה שחקנים עם יכולת אישית גבוהה כמו יוסי בניון מליברפול. הוא שחקן ברמה עולמית".

היצפלד גם נשאל אם דיבר עם שחקנו לשעבר, לותר מתיאוס, וענה: "שוחחנו בטלפון ואני אצור איתו קשר כשאגיע לישראל. המשחק יהיה כמו משחק שח, אני אהיה חייב למצוא את הפתרונות ליתרונות של ישראל ולנצל את היתרונות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully