וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברזילאים הצביעו: נפסיד בצ'ילה

תוצאות סקר אינטרנטי הראו: הפסימיות בברזיל בשיאה לקראת משחק מוקדמות המונדיאל. שמישהו יזכיר להם את המאזן שלהם מול צ'ילה

כמו באירופה, גם בדרום אמריקה מתכוננים לסוף שבוע שכולו משחקי מוקדמות המונדיאל ואתמול (שלישי) ערכו מאמני ברזיל וצ'ילה, דונגה ומרסלו ביילסה, מסיבות עיתונאים לקראת ההתמודדות בין שתי הנבחרות בלילה שבין ראשון לשני.

דונגה, וזה לא סוד, נמצא ערב המשחק בצומת דרכים, אחרי שני ניצחונות בלבד מ-6 משחקים במוקדמות המונדיאל ומקום שלישי באולימפיאדת בייג'ינג, אחרי תבוסה לארגנטינה. הפסד בסנטיאגו עשוי לסלול את דרכו של המאמן החוצה ובינתיים הוא מנסה להעביר את תשומת הלב למקום אחר ואתמול החמיא לביילסה: "הוא מאמן מצוין, כפי שהוא כבר הראה בארגנטינה. הוא העניק לצ'ילה את האישיות שהם היו צריכים. לשחק בצ'ילה תמיד היה דבר קשה. זה לא דבר חדש, למרות שכל משחק הוא משחק חדש".

מי שבכל מקרה לא ישחק מול צ'ילה יהיה חלוץ מילאן, אלשנדרה פאטו, שאיבד את אמונו של המאמן ואת מקומו בהרכב כבר במהלך האולימפיאדה. שאר הכוכבים הגדולים, רונאלדיניו, רוביניו, דייגו ואחרים, כבר הגיעו למחנה הנבחרת.

בינתיים, בברזיל עצמה מפגינים האוהדים פסימיות ובסקר שערך אתר אינרנט מקומי, רובם טענו שצ'ילה תנצח. 50.26 אחוזים מ-9,118 המצביעים, הצביעו לאפשרות שהמארחת תגבר על נבחרתם, 9.32 אחוזים סברו שהמשחק יסתיים בתיקו ו-40.41 אחוזים היו אופטימיים למרות התוצאות האחרונות, והעריכו שברזיל תנצח.

עם זאת, למרות הכל, חשוב לציין שמאז מונה דונגה למאמן נבחרת ברזיל, הוא פגש שלוש פעמים את צ'ילה וניצח בשלושת המשחקים, שניים מהם בקופה אמריקה, כשנבחרתו מעמידה בהם יחס שערים מפחיד של 1:13. בנוסף, ב-60 המשחקים שנערכו בין השתיים עד כה, ניצחה ברזיל ב-41 בעוד צ'ילה מסתפקת ב-7 בלבד. יחס השערים עומד על 52:137 לברזילאים והניצחון האחרון של הצ'יליאנים הגיע באוגוסט 2000. אולי הנתונים הללו יעודדו את הקהל הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully