וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חוזר של קשר משפחתי

אחרי שהפסידה לה בגמר ווימבלדון, סרינה תפגוש את ונוס ב1/4 גמר ארה"ב: "זה מבאס, לפחות אחת מאיתנו תהיה בחצי". בגברים: נדאל - פיש

יהיה חם הערב (רביעי) באזור פלשינג מדו שברובע קווינס ניו יורק. מזג האוויר דווקא נעים (בהיר, 26 מעלות), אבל על משטחי הטניס יתחוללו קרבות מסקרנים, כשמעל כולם ניצב הדו קרב המשפחתי ברבע הגמר בין האחיות וויליאמס, ונוס וסרינה. השתיים נפגשו השנה בגמר ווימבלדון, בו ניצחה ונוס, וזה יהיה המפגש ה-11 ביניהן בטורניר גראנד סלאם (שוויון 5:5 במאזן) וה-17 בסך הכל (עד כה שוויון 8:8). "זה מבאס", אמרה סרינה לקראת המפגש באיצטדיון ארתור אש, "היה עדיף אפילו שזה יקרה רק בחצי הגמר, אבל לפחות אחת מאיתנו תגיע לשם".

השתיים, אלופות הטורניר לשעבר, הפגינו יכולת מצוינת עד כה, כשסרינה הפסידה רק 14 משחקונים, ו-ונוס אחד יותר. "זה יהיה הישג גדול אם אזכה בטורניר דרך ניצחון עליה", אמרה ונוס, "אני רואה במשחק הזה כאילו היה משחק על כל הטורניר". המנצחת בין השתיים תפגוש בחצי הגמר את פלאביה פנטה האיטלקיה או דינארה סאפינה הרוסיה.

תמונת חצי הגמר השני כבר הושלמה, ובו תתמודדנה מדליסטית נזהב מבייג'ינג, הרוסיה הנאווה אלנה דמנטייבה והסרבית ילנה יאנקוביץ'.

בגברים ישוחקו משחקי רבע הגמר, והמדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, ינסה לא למעוד מול האמריקאי מארדי פיש, שהגיע בכושר טוב לטורניר. "הוא שיחק בגמר ניו הייבן לפני שבוע", אמר הספרדי, "הוא שחקן מסוכן". אם לא תקרה לנדאל תקלה, הוא יפגוש בחצי הגמר את המנצח במפגש בין הבריטי אנדי מארי לארגנטינאי המוכשר חואן מרטין דל פוטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully