וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק לוקח את החוק לידיים, ולרבע הגמר

דג'וקוביץ' הדיח את רוברדו ב-1/8 גמר ארה"ב, והספרדי מאשימו בניצול ההפסקות הרפואיות: "אחרי כל פעם שביקש מאמן, הוא שיפר את משחקו"

טומי רוברדו מאוכזב מהדחתו מאליפות ארה"ב, והוא בעיקר כועס על הדרך בה סיים את הטורניר. לטענתו, הוא הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' אמש (שלישי) 3:2 במערכות, בגלל ניצול לא הוגן של חוקי המשחק מצדו של הסרבי. באמצע המערכה השנייה דג'וקוביץ' החל לצלוע וביקש טיפול רפואי, בטענה שכואבת לו הבטן והוא סובל מפגיעה בקרסול.

רוברדו לא אהב את ההפסקה הזו, שלאחריה דג'וקוביץ' חזר לפתע לאיתנו. "גם לי כאב, רצתי כמו משוגע וכפות רגלי שרפו, אבל לא אמרתי דבר. אני חושב שאם אינך כשיר, אל תעלה לשחק. אחרי כל פעם שהוא ביקש מאמן, הוא רץ בטירוף ושיפר את משחקו. הוא עושה זאת כל הזמן".

רוברדו עצמו נפצע במערכה החמישית וטופל, אך פציעתו נראתה בבירור. "זה דבר אחד אם נופלים ונוזל דם, כמו שקרה לי, אבל הפסקה בגלל כאב, שקיים גם אצל היריבים? האם עליי לבטוח בו? לא. אני חושב שהוא לקח הפסקות בגלל עייפות, זה עזר לו מאוד".

זו לא הפעם הראשונה בה מואשם דג'וקוביץ' בניצול לא הוגן של החוק. ב-2006 ו-2007 יריביו, כולל רוג'ר פדרר, טענו לא אחת כי הוא מבקש טיפול רפואי בדיוק לפני הנקודות הקריטיות. "אני חושב שעלינו לשים לב יותר למקרים כאלה", סיכם הטניסאי הספרדי, שכנראה יקווה להדחתו של דג'וקוביץ' ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully