וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס שוב עולה להתקפה

המגן הברזילאי תוקף את ראשי ריאל מדריד ("לא יודעים מה הם עושים") ומצדיק את רוביניו ("בריאל לא מבינים שכדורגלנים הם לא מרצ'נדייז")

קצת יותר משנה אחרי שעזב את ריאל מדריד ונחת בפנרבחצ'ה, רוברטו קרלוס פותח פה גדול על האנשים שמנהלים את המועדון ומצדיק את רוביניו, שביקש את נפשו להימלט מהקבוצה. המגן הברזילאי סיים את דרכו בריאל בשנה שעברה אחרי שלא הגיע להסכמה עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו.

"לרמון קלדרון ופרדראג מיאטוביץ' אין שום ניסיון בכל הנוגע לניהול של מועדון כדורגל", אמר המגן בן ה-35, ל'רדיו מארקה' המדרידאי. הברזילאי שיחק בריאל מדריד במשך 11 עונות וראה נשיאים מתחלפים והנהלות באות והולכות: "לורנצו סאנז הגיע בשביל האנשים, פלורנטינו פרז הצליח לפרוע את החובות, אבל עכשיו יש את השניים האלו, שלא יודעים מה הם עושים".

קרלוס, כמו מה שנראה כל עולם הכדורגל, התייחס כאמור גם לרוביניו, שככזכור עוד לפני עזיבתו הצהיר במסיבת עיתונאים שהוא לא מעוניין להישאר בשום פנים ואופן: "אני מבין את רוביניו. הנשיא והמנהל הספורטיבי לא הראו שום כבוד אליו. שחקני כדורגל הם לא מרצ'נדייז. הם שכחו את זה כשהם רצו להחתים את כריסטיאנו רונאלדו וזה לא בסדר".

אוהדי בארסה נגד הנרי

כשתיירי הנרי הגיע בקיץ שעבר לברצלונה תמורת כ-24 מיליון יורו, אוהדי הקבוצה היו משוכנעים שהוא יוסיף להם עוד חדות, מהירות ושערים לחוד. אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד והצרפתי עבר את העונה הגרועה שלו בקריירה מאז שיחק ביובנטוס.

בינתיים רונאלדיניו עזב את הקבוצה, המאמן התחלף והתחלה חדשה נראתה באופק, אבל מסתבר שאוהדי הבלאוגרנה כבר ויתרו על התרומה האפשרית של הנרי, מה שהתבטא היטב בסקר שערך "מונדו דפורטיבו" הקטאלוני. על פי תוצאות הסקר, אוהדי בארסה היו רוצים לראות את סמואל אטו משחק בחוד ואת אנדרס אינייסטה משחק באגף השמאלי בחלק הקדמי, לפני הנרי. גם בוז'אן הצעיר הועדף על פניו של הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully