וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי מאוכזב מצ'לסי

גורם במועדון מספר שהמאמן הברזילאי לקח קשה את אי החתמתו של רוביניו. יו"ר טוטנהאם: "הפרמיירליג זקוקה לשינוי שיטת ההעברות"

הדי החתמתו של רוביניו הברזילאי במדי הקבוצה העשירה בעולם, מנצ'סטר סיטי, עדיין לא שככו ולמרות שפליפה סקולארי לא נתן את דעתו על העניין, גורם בצ'לסי מספר הבוקר (רביעי) ל"הסאן" שהמאמן הברזילאי מאוכזב קשות מכך שלא הצליח להחתים את הקשר ההתקפי.

סקולארי הביע עניין ברוביניו לאורך מרבית הקיץ ולא הסתיר את הערכתו לשחקן, אבל צ'לסי וריאל מדריד לא הצליחו להגיע לעמק השווה על העברתו במהלך השבועות האחרונים, גם לא אחרי שהשחקן עצמו הצהיר שהוא מעוניין לעזוב את הבירה הספרדית. דווקא כשנראה היה שריאל תסתפק בהצעה של 28.4 מיליון ליש"ט, הגיעה ההצעה בגובה 32.5 מיליון ליש"ט ממנצ'סטר סיטי וצ'לסי איבדה את הסבלנות וירדה מהעסקה, כך על פי כלי תקשורת באנגליה.

"סקולארי הוא מקצוען מדי מכדי לעשות עניין תקשורתי, אבל זו מכה", אמר אותו בכיר בצ'לסי: "זה לא סוד שהמועדון הוציא הרבה מאוד כסף על שחקנים בשנים האחרונות. חלקם הצליחו וחלקם פחות. פליפה מבין את מגבלות התקציב, אבל מרגיש שהוא לא ביקש יותר מדי מהמועדון".

הגורם במועדון הלונדוני הוסיף בדבריו לצהובון: "הוא קנה את דקו ב-8 מיליון ליש"ט והבהיר כמה רוביניו חשוב לתכניות שלו, כך שהוא רשאי להרגיש מאוכזב מכך שהמועדון לא העלה את ההצעה בעוד 4 מיליון ליש"ט".

לא ברור אם זה ינחם את סקולארי, אבל אחרי שמנצ'סטר סיטי רכשה את רוביניו, מסתבר שהיא ניסתה לקחת לריאל מדריד גם את החלוץ רוד ואן ניסטלרוי. העיתון "מארקה" מדווח שקבוצת המשקיעים בראשון סולימן אל-פאהים, שרכשה את סיטי, ניסתה לרכוש את ההולנדי תמורת "סכום אסטרונומי". ב"מארקה" נכתב שאל-פאהים העביר המחאה לנשיא ריאל רמון קלדרון, אך זה דחה את ההצעה.

לדניאל לוי נמאס משיטת ההעברות

עזיבתם של דמיטאר ברבאטוב ורובי קין מכעיסה את יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי. ה-BBC שטח היום (רביעי) את טענותיו של לוי נגד שיטת ההעברות. "זו הוכחה נוספת לכך שהפרמיירליג זקוקה לשינוי שיטת ההעברות", אמר היו"ר באתר הרשמי של התרנגולים. כזכור, לוי מחה על כך שקבוצות, במקרה הזה מנצ'סטר יונייטד וליברפול, פונות לשחקנים תחת חוזה, ובאופן שנוגד את התקנון הבריטי.

"בקיץ הזה מצאנו את עצמנו נאבקים באתגר קשה, בו שני המבקיעים שלנו הבהירו שהם רוצים לעזוב את הקבוצה", אמר לוי. "כבר הבעתי את שעתי על האופן בו הקבוצות פנו לשחקנינו, ועל סגנון המשא ומתן שניהלו עם קין וברבאטוב. אמרתי שאין לנו סיבה למכור שחקנים שחתומים על חוזה ארוך טווח, אבל זה כבר לא מעשי. ההחלטה למכור את שניהם נעשתה בשיתוף הצוות המקצועי".

לוי חשף את המניע העיקרי למכירתם של שני החלוצים. "אנו לא מאמינים שיש להביך שחקן בחדר ההלבשה, משום שאינו רוצה לשחק בקבוצה שלנו. נוצר מצב שבו נאלצנו למכור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully