וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נאפולי הושעו ממשחקי החוץ של הקבוצה למשך כל העונה

לאחר שהתפרעו במשחק פתיחת העונה מול רומא, התאחדות הכדורגל האיטלקית החליטה להשעות את אוהדי נאפולי ממשחקי החוץ של הקבוצה

לא לפתיחת עונה כזו פיללה נאפולי. אמנם את משחק פתיחת העונה ביום ראשון סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 מכובד עם רומא, אך לפניו, ואף אחריו, נקלעו אוהדי הקבוצה לעימותים פיזיים קשים עם המשטרה האיטלקית, בסופן נדקר אוהד נאפולי, ושני אוהדי רומא נפצעו. עוד שעות ספורות אחרי האירוע הקשה, היה ברור לכל המקורבים לכדורגל האיטלקי כי ההשלכות יהיו קשות, וכי האלימות בכדורגל האיטלקי עוברת כל גבול.

היום (שלישי), הגיע העונש, והוא חמור, אולי אפילו חמור יותר משראשי נאפולי חששו: אוהדי הקבוצה לא יהיו ראשים לנסוע למשחקי חוץ, למשך העונה כולה. המשטרה האיטלקית דיווחה כי אוהדי הקבוצה גרמו לנזקים בשווי חצי מיליון יורו, ושר הפנים האיטלקי אמר בתגובה לעונש: "האוהדים יורחקו לכל העונה ממשחקי חוץ. מחר אשלח בלש לחקור את העניינים, וכל אוהד שיימצא כי היה מעורב בהתפרעות, יורחק מאירועי הספורט לשנתיים".

דומה כאילו העונש הוא ציבורי יותר מהכל. לאיטלקים נמאס מחוליגניזם בספורט, והדרך היחידה למזער אותו היא באמצעות עונשים כבדים. "יש לנו סיבה להאמין שהפשע המאורגן עומד מאחורי הפרובוקציה של אוהדי נאפולי", אמר המפכ"ל האיטלקי אנטוניו מאנג'אנלי. "לא במקרה העברנו את הטיפול ליחידה למלחמה במאפיה".

"חייבים לעשות את כל שביכולתנו כדי להחליש את הכנופיות שמזהמות לנו את הספורט", סיכם ג'יאנקרלו אבטה, יושב ראש ההתאחדות האיטלקית.

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully