וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליעד סואץ: "אנחנו נותנות 110 אחוז וזה מסביר את ההצלחה"

שחקנית ישראל הסבירה את הניצחון והיכולת ב-54:79 של הנבחרץ, שמתקרבת לאליפות אירופה, על גרמניה. רבי: "שידרגנו את משחק ההגנה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

נבחרת הנשים של ישראל עשתה צעד משמעותי לעבר ההעפלה לאליפות אירופה. אחרי שישה משחקים בלבד, יכולה הנבחרת של אלי רבי להבטיח כבר מחר (רביעי) את העלייה, במידה ואוקראינה תנצח את ליטא. כך או כך, הבנות נתנו תצוגה משכנעת מול הנבחרת הגרמנית, שהובסה על ידן באולם זיסמן 79:54.

שי דורון שוב הייתה הבולטת בחבורה עם 25 נקודות והובילה את הנבחרת לתצוגה מרשימה, שלה היו שותפות רוב שחקניות הנבחרת. לירון כהן נתנה את התפוקה עם 13 נקודות ואלי רבי השתשעשע עם הרכבים וחילופים במהלך הרבע האחרון.

"אני מאוד שמח על הניצחון", אמר רבי בסיום. "הוא הושג בצורה משכנעת, שלטנו במשחק מהדקות הראשונות. כל הבנות שידרגו את משחק ההגנה שלהן לרמות הכי גבוהות של אירופה וזה מה שמשמח אותי. הציפייה שלי הוא שמשחק ההתקפה ישטוף בחלקים יותר גדולים של המשחק".

ליעד סואץ, שתרמה 11 נקודות, אמרה: "הבנות עושות מאמץ לשחק כנבחרת ואני מקווה שזה נראה קל, למרות שזה מאוד לא קל כי אלי רבי והצוות משקיעים הרבה כדי להביא את הנבחרת למיצוי הפוטנציאל שלה. כל הבנות נותנות 110 אחוז וזה מה שמביא אותנו לאליפות אירופה". דורון הוסיפה: "הבנו את ההתקפה קצת יותר, אנחנו יודעות לאן לחתוך ולמי לתת ואני מקווה שזה ימשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully