וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת היוונית: בן גורדון מתקרב לצסק"א מוסקבה

התקשורת היוונית מדווחת כי צסק"א מוסקבה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם בן גורדון, ומציעה לו כ-5.5 מיליון דולר לעונה. גארד השיקגו בולס דורש 7

בזמן שחבריו של בן גורדון לנבחרת אנגליה מתכוננים למשחק מוקדמות אליפות אירופה מול ישראל, הגארד, שנעדר מנבחרתו, מתעסק בעניינים חשובים לא פחות: חוזה חדש ומנופח, לצורך העניין. גורדון, שחקן חופשי מוגבל, מחכה מזה חודשיים לחוזה חדש מקבוצתו הנוכחית, השיקגו בולס, אך זו מוכנה להציע לו סכומים נמוכים מבחינתו.

כזכור, הבולס הציעו לגארד כ-59 מיליון דולר לשש שנים, אך גורדון סרב, בטענה שהוא שווה יותר. אלא שהשילוב הזה, בצוותא עם המחסור במזומנים של קבוצות אחרות בשוק החופשי, מביאים את הגארד האנגלי-ג'מייקני לחפש אופציות אחרות. במשך זמן רב נקשר שמו של גורדון לאירופה, והיום (שלישי), ייתכן ומדובר ביותר מסתם שמועה.

התקשורת היוונית, שקשרה לפני כחודש את גורדון לאולימפיאקוס, מדווחת כי צסק"א מוסקבה הציעה לגארד כ-5.5 מיליון דולר נטו לעונה, אך גורדון דורש כ-7 מיליון, סכום דומה לזה שירוויח ג'וש צ'ילדרס בפיראוס. על פי התקשורת, גורדון צפוי להחזיר את תשובתו הסופית מחר. כך או כך, עושה רושם כאילו ימיו של גורדון בשיקגו ספורים. המועדון לא מעוניין להציע לו את החוזה המנופח אותו הוא דורש, גורדון עצמו לא מוכן להתפשר, ומעמדו בשוק השחקנים החופשיים הופך פחות אטרקטיבי עם הימים.

באם יגיע למוסקבה, יהפוך ככל הנראה גורדון בין רגע לאחד השחקנים הבכירים ביותר שהגיעו לאירופה אי פעם. כמו ג'וש צ'ילדרס, מדובר בשחקן צעיר ומוכשר שנמצא בדרכו למעלה, אלא שבניגוד לפורוורד של אולימפיאקוס, גורדון הוא לא שחקן משלים במהותו, כי אם הרבה יותר קרוב לפרנצ'ייז פלייר. לצסק"א מוסקבה זה מספיק טוב. בימים הקרובים נדע אם גם לגורדון עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully