וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון: "הייתי מרוכז והשפעתי על המשחק"

דולי ג'ונסון היה מרוצה מהופעת הבכורה שלו בליגת העל, והבטיח: "ננצח את בית"ר". גז'גוז' ודזינסקי מונה לסקאוט מכבי ת"א בפולין

דולי ג'ונסון ערך בשבת האחרונה הופעת בכורה בליגת העל, בניצחון מכבי תל אביב 1:2 על בני יהודה. היום (שלישי) התפנה ג'ונסון לדבר על המשחק באתרו הרשמי. הכתבה שהתפרסמה על המשחק פרגנה, כמובן, לג'ונסון. "ג'ונסון היה האיש המאושר ביותר, כשהופעת הבכורה שלו הסתיימה בניצחון. הוא הוביל מצוין את הכדור, והציג יכולת מרשימה", נכתב.

ג'ונסון עצמו הוסיף: "אני שמח שהיה לי משחק טוב. לא התייחסתי לכך שזה היה המשחק הראשון שלי בישראל, ואני מרוצה שניצחנו בדקה האחרונה למשחק". "הייתי מרוכז והשפעתי על המשחק", הוסיף הקשר הליברי. "הגעתי לכאן בשביל מטרה מסוימת, ואני צריך לקיים את ההבטחה". ג'ונסון התייחס למשחקה הבא של מכבי תל אביב, ב-13 בספטמבר מול בית"ר ירושלים, ונתן הבטחה נוספת: "אני יודע שהם קבוצה חזקה. אם נשחק טוב, ננצח, וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים לעשות. סמכו עליי".

הפולני גז'גוז' ודז'ינסקי, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב וכיום סוכן שחקנים, היה אתמול (שני) אורח הקבוצה באימון וסוכם כי הוא ישמש כסקאוט של מכבי בפולין. ודזינסקי נחשב למקורבו של עוזר המאמן, מרקו בלבול. מחר (רביעי) יתקיים משחק אימון מול בני יהודה בשעה 17:00 בקרית שלום. שתי הקבוצות ישחקו בהרכבים חסרים ללא שחקני הנבחרת הבוגרת והנבחרת הצעירה. המשחק נועד על מנת לשמור על כושר מאחר ובשבת לא יתקחיים מחזור ליגה.

שחקני הקבוצה נכחו הערב בהקרנת הבכורה של סרטו של העיתונאי, אביעד פוהורילס, "אבי נימני - להיות איתך בכל דקה". סרט שליווה את נימני בעונת הפרישה שלו, אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully