וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנות כבר לאליפות אירופה

נבחרת הנשים הביסה את גרמניה 59:74 ויכולה כבר מחר להבטיח את העלייה לאליפות אם אוקראינה תנצח את ליטא. צפו בתקציר

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1
www.iba.org.il

נבחרת הנשים של ישראל עשתה מה שלא הרבה נבחרות קודמות עשו והתקרבה צעד נוסף וכמעט אחרון לפני הבטחת העלייה לאליפות אירופה, על אף שהיא שיחקה רק שישה משחקים מתוך שמונה. הנבחרת, עליה מנצח אלי רבי, הביסה את נבחרת גרמניה59:74 ותמתין למחר (רביעי) להתמודדות בין אוקראינה לליטא, כשניצחון אוקראיני יעלה אותה כבר בשלב הזה אל האליפות, שתיערך בשנה הבאה בלטביה.

אל ההתמודדות הופיעה הנבחרת בכחול לבן כשהיא יודעת שהיא פוגשת נבחרת אומללה, שהפסידה בכל המשחקים שלה בקדם אליפות אירופה, ארבעה במספר ליתר דיוק. הגרמניות, שרק בשנה שעברה הופיעו באליפות אירופה, חסרות בקמפיין את הכוכבת שלהן לינדה פרוייליף ובלעדיה לא ממש היה לה מה למכור.

וכהרגלנו, כמו בשבת מול ליטא, מי שנתנה את הטון היא שי דורון, שלא הפסיקה לקלוע ולחלק אסיסטים לחברות שלה לנבחרת וסיימה עם 25 נקודות. אך לא רק דורון הייתה דומיננטית והמשחק הקבוצתי עשה את שלו והביא את הניצחון החמישי של הנבחרת מול הקהל הביתי בזיסמן, שדחף לניצחון החשוב.

מהלך המשחק

נבחרת ישראל עלתה עם ליעד סואץ, לירון כהן, שי דורון, לני סלווין וקטיה אברמזון. שתי הדקות הראשונות של המשחק היו דקות גישושים מצד שתי הנבחרות, שהחטיאו את הזריקות שלהן ולא מצאו את הסל. ובכל זאת אחרי שתי דקות ועשרים שניות סלווין הייתה זו ששברה את הבצורת וקלעה ארבע נקודות רצופות. אנה ברייטריינר קלעה את הנקודות הראשונות לגרמניות והורידה ל-8:3 אחרי שלשה ראשונה במשחק. בהמשך ברייטריינר ספגה את העבירה השלישית שלה, אך הגרמניות לא איבדו את הראש והצליחו להוריד את ההפרש ל-15:12 בסיום הרבע הראשון.

לירון כהן קלעה את הנקודות הראשונות לנבחרת בפתיחת הרבע השני אחרי חדירה מצוינת, ומירב דורי המשיכה עם המומנטום בדרך ל-12:19. המומנטום החיובי המשיך עם עבירה שבוצעה על נעמי קולודני שלוש דקות מפתיחת הרבע, וזו הפכה את ההפרש לדו ספרתי (12:22). ברייטריינר הייתה בכל זאת היחידה ששמרה על הגרמניות במשחק, אך את דורון זה לא עניין והיא עלתה ל-17:31, הפרש השיא של הנבחרת עד אותו שלב. אלא שהמומנטום התחלף מהר מאוד ובזכות עבירה בלתי ספורטיבית שנשרקה לחובת הנבחרת, הגרמניות קיזזו בהפרש עד ל-35:25 במחצית.

דורון, שהצטיינה במחצית הראשונה קלעה סל וסחטה עבירה בפתיחת הרבע בסוג של הצהרת כוונות להמשך המחצית. גם ליעד סואץ נכנסה לעניינים עם ארבע נקודות רצופות, שהגדילו את היתרון ל-15. בהמשך הגיעה גם השלשה הראשונה של הנבחרת, עליה הייתה חתומה לירון כהן שרשמה את הפרש השיא של הנבחרת, 27:47. סלווין דאגה לשלשה השנייה של הנבחרת והפער נשאר בדקות הללו סביב 20 הפרש. חטיפה של קולודני הובילה לסל נוסף של לירון כהן עם סיום הרבע, שקבע 39:63.

שרה אוסטמן קלעה שלשה לגרמניות, שניצלו ריפיון אצל הנבחרת של אלי רבי. סלווין קצת עצרה את הריצה הגרמנית עם פתיחת הרבע וקלעה את הנקודות מהקו שהשאירו את ההפרש הגבוה. מכאן עברנו לשלב גארבג' טיים אמיתי, כשהשחקניות בכחול לבן מורידות את הרגל מהגז, שי דורון קיבלה את המנוחה מאלי רבי ובכל זאת הנבחרת המשיכה ללהטט ולהשפיל את הגרמניות עד 59:74 בסיום.

קלעו לנבחרת ישראל: שי דורון 25, לירון כהן 13, לייני סלווין 12, ליעד סואץ 11, ג'ניפר פליישר 5, נעמי קולודני ומירב דורי 4 כל אחת. השתתפו ולא קלעו: איילת כהן, שירן צעירי, בת אל לזמי, קטיה אברמזון (8 ריבאונדים) וקטיה לביצקי. לגרמניה: קטיה בבנדאם 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully