וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קיגן התפטר. הפעם באמת

הוא נשאר, הוא עוזב, הוא מפוטר, הוא מתפטר, הוא חוזר. הכל היה נכון לגבי מאמן ניוקאסל, שסיים את דרכו במועדון באופן רשמי

ביום שלישי, היה נדמה כאילו סאגת קווין קיגן וניוקאסל הסתיימה לה בסוף טוב. כזכור, על פי הדיווחים באנגליה, קיגן לא היה מרוצה ממינויו של דניס וייז לתפקיד המנהל הספורטיבי, מכירתו של ג'יימס מילנר לאסטון וילה, והעובדה שלא קיבל שחקנים מחליפים, ודרש לעזוב. האוהדים מיהרו להפגין כנגד עזיבתו, ושכנעוהו להישאר.

בתפנית מפתיעה משהו, החליט המאמן הוותיק והאהוב להישאר, והנהלת הקבוצה שחררה הצהרה בה היא הביעה את תמיכתה במנג'ר, והצהירה כי היא רואה בו חלק חשוב מעתידה המקצועי והניהולי. אלא שהיום (חמישי), עושה רושם שתקופתו של קווין קיגן בניוקאסל (שמונה חודשים, ליתר דיוק) הגיעה לסיומה, והפעם באמת.

מערכת היחסים בין קיגן והבעלים של הקבוצה, מייק אשלי, היתה עכורה מזה זמן רב, וצירוף של מרכיבים רבים, ביניהם גם הנסיון של המועדון למכור את מייקל אואן וג'ואי ברטון, הביאו להחלטתו הסופית, רשמית, ואבסולוטית של קיגן. כעת דומה שגם תחנוני האוהדים לא יעזרו. ניוקאסל תיאלץ לחפש מאמן אחר בשוק, וקיגן? הוא ימשיך להיות אהוב ומוערך במקום אחר, ולתקוותו, לא רק על ידי הקהל.

"ניסיתי בכל כוחי למצוא דרך להמשיך הלאה עם ההנהלה, אבל לצערי זה לא אפשרי", אמר קיגן. "מאמן חייב להיות יכול לעבוד בלי שיכפו עליו שחקנים שהוא לא רוצה", הוסיף המנג'ר בהצהרתו, וביטא את תסכולו המקצועי שגרם לסיום עבודתו במועדון.

זו לא הפעם הראשונה שקיגן מתפטר מקבוצה כלשהי, אפילו מניוקאסל הוא הספיק להתפטר בעבר. זה קרה ב-1997, כשקיגן הדהים את הכדורגל האנגלי כשהודיע על עזיבתו את המועדון. לאחר מכן, התפטר קיגן מפולהאם (1999), עזב את נבחרת אנגליה (2000), ונטש את מנצ'סטר סיטי (2005). החופשה שלקח קיגן מהכדורגל נמשכה שלוש שנים, אז לקח את הג'וב בניוקאסל, רק כדי לסיים אותו שמונה חודשים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully