וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי מנצ'סטר סיטי: "נהיה מועדון גדול יותר מריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד"

הדובר? לא אחר מסולימאן אל פאחים, הבעלים החדש של מנצ'סטר סיטי, שמוכן להציע עבור כריסטיאנו רונאלדו 240 מיליון דולר. רוביניו, התכונן

ההחתמה המפתיעה ביותר עם תום מועד ההעברות אמש (שני בלילה), היתה ללא ספק זו של רוביניו במנצ'סטר סיטי. הברזילאי בן ה-24, ששמו נקשר לקבוצות גדולות בהרבה, לבסוף העדיף את הכסף הענק של הבעלים החדשים של המועדון הבריטי, ד"ר סולימאן אל פאחים. אלא שאל פאחים, שעומד בראש קבוצת רוכשים מאבו דאבי, לא מסתפק בשחקן ההתקפי של ריאל מדריד, ומסתכל קדימה, אל עבר החתמות גדולות לא פחות.

היום (שלישי), התראיין המיליארדר הערבי לתקשורת האנגלית, והצהיר כי הוא שם את העין על לא פחות מכריסטיאנו רונאלדו, כוכב הכדורגל הגדול בעולם. "רונאלדו אמר שהוא רוצה לשחק במועדון הכי גדול בעולם", אמר אל פאחים, והתייחס להצהרות של הפורטוגלי באשר למעבר אפשרי לריאל מדריד, "אז בינואר נראה אם הוא רציני".

כאמור, מועד ההעברות הסתיים אמש, כך שהחתמה של רונאלדו, או כל שחקן אחר, תתאפשר רק כשהוא ייפתח מחדש, בתחילת השנה הבאה. "ריאל העריכה את השווי שלו בכ-160 מיליון דולר, אבל אני מאמין ששחקן כמו רונאלדו שווה 240 מיליון, ולמה לא בעצם? אנחנו נהיה מועדון גדול יותר מריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד", אמר אל פאחים, שהביע את התעניינותו בססק פברגאס ופרננדו טורס, והוסיף: "לא נוציא כסף על כל שחקן, אלא רק על הטובים בעולם".

אחרי ששילם 34.2 מיליון ליש"ט עבור רוביניו (יחד עם משכורת שבועית של 95 אלף ליש"ט), אל פאחים הוכיח את הכוונות שלו. "אני חושב שעכשיו אנשים מתחילים להבין שיש עוד מועדון בשוק עם כוח כלכלי", אמר אל פאחים, "סיטי תוכל להתמודד על שירותיו של כל שחקן. העפלה לליגת האלופות תהווה קפיצה משמעותית עבורנו. אנחנו כבר מצפים בקוצר רוח לשבת עם המאמן, לברר אילו שחקנים הוא רוצה ולצרף אותם מיידית למועדון. אנחנו מצפים לזכות בתארים כבר מהעונה הבאה", אמר אל פאחיד.

באם יצליח המיליארד השאפתן להנחית את כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר סיטי, הרי שתהיה זו מכת מוות ציבורית עבור העיר מנצ'סטר. ייתכן ואיש אחד, עם יותר כסף מהבנה בכדורגל, עתיד לשנות את סדרי הכוחות בעיר מנצ'סטר כפי שהכרנו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully