וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איווניר: "אנחנו ברמה אירופאית גבוהה"

מוטי איווניר אופטימי לקראת יציאתה של הנבחרת הצעירה. שכטר: "חייבים לנצח את לוקסמבורג כדי להגיע למשחק של ראש בראש עם גרמניה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הנבחרת הצעירה ערכה הבוקר (שני) את האימון האחרון לפני יציאתה ללוקסמבורג לקראת המשחק מול נבחרתה הצעירה של לוקסמבורג ביום שישי הקרוב. היום ב-17:00 תמריא הנבחרת לגרמניה, משם תמשיך ללוקסמבורג, ובסוף השבוע תחזור לגרמניה לקראת המפגש מול הנבחרת המקומית (יום שלישי, ה-9 בספטמבר).

"עדיין לא מרגישים את הלחץ"

לנבחרת הצטרפו היום ארבעת שחקני הפועל תל אביב - עמרי קנדה, אביחי ידין, כרן זהבי וביבראס נאתכו, וכן יובל אבידור, ששיחק אמש במדי קרית שמונה מול הפועל פ"ת בליגה.

מהאימון חסר הליגיונר הצעיר גיא אסולין, שאומנם נמצא עם הנבחרת בארץ אך קיבל אישור להיעדר מהאימון בגלל סיבות אישיות. המאמן מוטי איווניר ערך אימון אישי לשלושת החלוצים שלו - טוטו תמוז, איתי שכטר ותומר חמד - ותרגל עמם ניצול מצבים ובעיטות לשער מוך הרחבה.

שכטר התייחס למחסור שלו בדקות משחק. "אם אני אשחק 90 דקות מול לוקסמבורג, זו תהיה הכנה טובה עבורי למשחק מול גרמניה", אמר שכטר, "צריך להוסיף לזה את הדקות ששיחקתי בנתניה מול מכבי פ"ת בליגה, כך שאני מאמין שאהיה מוכן. חוץ מזה, במשחקים כאלה אתה מביא איתך עוד דברים מעבר לכושר גופני.

"אנחנו עדיין לא מרגישים את הלחץ", המשיך שכטר, "כולם כבר מדברים על גרמניה, אבל צריך לזכור שיש לנו קודם את לוקסמבורג, ונהיה חייבים לנצח את המשחק הראשון כדי להגיע למשחק של ראש בראש עם גרמניה. איך אפשר בכלל לזלזל בגרמניה? זו נבחרת חזקה, עם שחקנים ברמות הכי גבוהות, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונעשה את הכל כדי לנצח את שני המשחקים".

המאמן איוניר התייחס לעובדה שהוא הצטרף רק במהלך הקמפיין. "אין עם זה שום בעיה", סיכם איווניר, "באתי מהכדורגל, אני לא מאמן זר, לא באתי מענף אחר. מי שמכיר אותי, וכך גם השחקנים, יודע שאני בנאדם קל ונוח. כולנו מרגישים כאילו אני נמצא כאן שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully