וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרגל שתקע אותי

השחיינית האוסטרלית ג'סיקה שיפר פיטרה את מאמנה בטענה ששיתף פעולה עם יריבותיה לבריכה. המאמן בתגובה: "רציתי שהיא תנצח"

השחיינית האוסטרלית ג'סיקה שיפר פיטרה את מאמנה הוותיק לאחר שלטענתה הוא חשף את תוכניות האימון שלה בפני יריבותיה. שיפר הגיעה למשחקים האולימפיים כשיאנית העולם והפייבוריטית למשחה ה-200 מטר פרפר, אך נאלצה לראות את ליו זיגו הסינית מסיימת לפניה, וזאת לאחר שזכתה לעזרה ולתמיכה של לא אחר מאשר קן ווד, מאמנה של שיפר.

ליו, שגם ניפצה את שיא העולם של שיפר לפני שזכתה בזהב, הוזמנה להתאמן לצד האוסטרלית במסגרת ההכנות לאולימפיאדה. שיפר מכחישה כי זוהי הסיבה הרשמית לפרידה, אך העיתונות האוסטרלית מתעקשת כי השחיינית האוסטרלית זועמת על מאמנה ששיתף פעולה עם יריבותיה ועל העובדה שנתן לסינית את כל תוכנית האימונים וסייע לה.

"ידעתי שהוא עוזר לה", אמרה השחיינית - אחת משבע אוסטרליות שהגיעו לבייג'ינג כמחזיקת שיא עולם וסיימה ללא זהב - על מאמנה בן ה-78, "אני פשוט מחפשת גישה חדשה יותר, צעירה יותר".

המאמן ווד הכחיש את הטענות, גם אחרי שאביה של שיפר התקשר אליו בזעם. "אני מאמן שחייה, ובתפקידי אני מאמן שחייניות", אמר ווד, שסיפר לתקשורת האוסטרלית על הקשיים הכלכליים של מאמני שחייה, "הוא שאל אותי אם מדובר בניגוד אינטרסים, ואמרתי לו שלא. בסך הכל קיבלתי שכר מהסינים על שתי תוכניות אימונים, וזה לא היה קשור לג'סי. כמובן שרציתי שהיא תנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully