וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את דבון ג'פרסון

הפורוורד ממכללת USC יהיה הזר החמישי בקבוצה של אבי אשכנזי, שאמר: "הוא רוקי עם פוטנציאל". הנחות ל"קופים הירוקים" ברכישת מנויים

מכבי חיפה השלימה הערב (שני) את צוות הזרים שלה לעונה הקרובה, עם החתמתו של הפורוורד, דבון ג'פרסון, שחקן מכללת USC. ג'פרסון (22, 2.03 מ') קלע בעונה האחרונה 12.1 נקודות למשחק וקטף 6.3 ריבאונדים. בעונתו האחרונה הוא שיתף פעולה עם או ג'יי מאיו, שנבחר שלישי בדראפט על ידי ממפיס והועבר למינסוטה.

ג'פרסון שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA במדי הלייקרס, אך לא נבחר בדראפט, ולא הצליח להשיג חוזה בליגה. המאמן, אבי אשכנזי, היה מרוצה: "דבון משלים לנו את הסגל. שחקן בעמדה 4, נייד ואתלט, שאמור להוסיף התלהבות וקצב לקבוצה. הוא רוקי עם פוטנציאל".

הבעלים, ג'ף רוזן, הוסיף: "אני מאוד מרוצה שיש לנו בסגל גם שחקנים מנוסים, שהוכיחו את עצמם, וגם לא מעט צעירים כישרוניים ומבטיחים כמו ג'פרסון, בן סטרונג וטוד גולדן. שלושתם רק סיימו קולג' ויוסיפו לנו התלהבות ורעננות".

מכבי חיפה פרסמה את מחירי המנויים לעונה הקרובה. מנוי למבוגר יעלה 550 שקלים ואילו ילדים וחיילים ישלמו 350 שקלים. במועדון הודיעו כי תהיה הנחה לחברי ארגון "הקופים הירוקים", המזוהים בעיקר עם קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully