וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א והכח עמידר ר"ג סיימו ב-2:2

הפועל ת"א רשמה משחק אנמי מול הכח אגרסיבית ונחושה, אבל צמד של יבואה ולוז, יוצאי כפ"ס בעונה שעברה, קבע 2:2 והציל אותה מהפסד

סיר בובי רובסון האגדי נשאל פעם על כך שקבוצה שאותה אימן הייתה טובה יותר מיריבתה על הנייר, וענה בשנינות הכל כך אופיינית לו ש"כדורגל משחקים על דשא ולא על נייר". הערב (שני) גם הפועל תל אביב יודעת את זה אחרי שלא עברה בהצלחה את מבחן וינטר וסיימה ב-2:2 בלבד מול הכח עמידר רמת גן, החלשה ממנה בהרבה על אותה פיסת נייר.

המחצית הראשונה של המשחק התאפיינה במשחק שקול, כשהפועל תל אביב נהנית מיתרון של יותר תכליותיות, מה שסייע לה לכבוש בדקה ה-12, אחרי שסמואל יבואה ניצל כדור קרן של טלקיסקי וכבש. מלבד זאת, המשחק נגרר לאגרסיביות יתרה שלעתים האפילה על הכדורגל עצמו, כששחקני הכח מנסים למנוע מיריביהם לסכן את השער דווקא באמצעות שורה של עבירות גסות.

היום ראינו את העולה החדשה מתרגלת את מה שהיא כנראה הולכת לעשות העונה לרוב הקבוצות בליגה. לגרור אותן לקרבות מגע, לשחק כדורגל אגרסיבי, לצבוט ולנשוך והכל כשר במאבקי ההישרדות. מישהו אמר בני סכנין של אייל לחמן? אבל עובדה שזה עובד גם עם טור המוצהבים ארוך ועמוס.

בצד השני לאלי גוטמן יש לא מעט בעיות ובראשן הבלם הכושל וואליד באדיר, שממשיך להציג יכולת עלובה והוחלף היום בדקה ה-70, עונה שלמה ו-70 דקות מאוחר מדי. היום נכשל הבלם הוותיק להרחיק כדור שהיה חייב להיות שלו בדקה ה-47, ברק בדש ועומר רפס התגברו עליו כל אחד בתורו והאחרון בישל את שער השוויון של גל לוי. אולי הגיע הזמן מבחינתו של מאמן הפועל תל אביב לעשות היערכות מחדש ובכל זאת לבחון את האפשרות להחזיר את רמי דואני לסגל ומהר.

20 דקות אחרי אותו שוויון בחסותו של באדיר, שוב היה זה עומר רפס שהעביר כדור רוחב שהפך לבישול שער היתרון של ברק בדש, באדיבותו של אניימה שירד לכדור באיטיות והופתע. למזלה של הפועל תל אביב, חוסר ריכוז בהגנה הסגולה איפשר לבן לוז המחליף לכבוש בנגיחה בדקה ה-82 ולחתום את תוצאת המשחק.

אז אולי מכבי תל אביב הייתה בינונית מול בני יהודה ובית"ר ירושלים דמתה לקבוצה מפורקת מול סכנין, אבל לפחות הראשונה השיגה יותר מהפועל תל אביב והשנייה כמוה. בעוד שבועיים הקבוצה ממתחם חודורוב מארחת את מכבי חיפה, הקבוצה המרשימה ביותר במחזור הפתיחה ונקודה אחת מ-6 אפשריות נראות כמו אופציה ריאלית ולא נעימה עבור גוטמן ושחקניו.

מהלך המשחק

דקה 6: הכח יצאה למתפרצת, ג'ידה הוציא כדור מעומק הרחבה לכיוונו של בדש, שבעט מכ-15 מטרים שטוח, חלש והחוצה.

דקה 12: גול! טלקיסקי העלה כדור קרן מצד ימין, הגנת הכח לא הצלילחה להרחיק ויבואה שם את רגל שמאל כדי לשלוח את הכדור לרשת של באדג'י משבעה מטרים. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 21: וייצמן הכניס כדור חוץ ארוך לתוך הרחבה של הפועל תל אביב, ההגנה הלבנה לא הצליחה להרחיק, אבל גל לוי בעט לשמיים.

דקה 33: יבואה קיבל כדור בחלק המגרש של הכח, התקדם לכיוון השער של באדג'י, חלף על פני שני שחקנים, אבל מ-18 מטרים בעט גבוה מעל המשקוף.

דקה 41: אנטבי חתך באגף השמאלי והעביר כדור מצוין לזהבי בתוך הרחבה, אבל האחרון בעט רע החוצה.

דקה 45+2: ההגנה של הפועל שוב לא הרחיקה כדור כמו שצריך בתוך הרחבה ואיב ג'ידה בעט מצוין מהאוויר, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 47: גול! באדיר החלש נכנע לכדור גובה מול בדש ולאחר מכן נפל מול עומר רפס, שהוציא כדור מימין למרכז הרחבה וגל לוי שהגיע מאחור בעט שטוח ופנימה. 1:1.

דקה 67: גול! רפס שוב מצא את עצמו פנוי לגמרי באגף הימני, העביר כדור רוחב ובדש הקדים את אניימה האיטי והחולמני ודחק פנימה. 1:2 להכח.

דקה 79: נאתכו קיבל כדור 17 מטרים מהשער ושיחרר בעיטה מהירה למרכז השער, באדג'י קלט.

דקה 82: גול! אבוטבול העלה כדור אלכסוני מימין ובן לוז הסתנן לרחבה, שבר את מלכודת הנבדל ונגח פנימה. 2:2.

דקה 86: בן לוז סחרר את ההגנה של הכח ומסר לדה סילבה שניצב בעמדה מצוינת, אבל בעט מעל המשקוף מחמישה מטרים. החמצה מדהימה.

דקה 89: פונטרמולי בעט בכדור אחרי שריקה של חיים יעקב, ראה כרטיס צהוב שני והורחק.

הכח עמידר ר"ג: רוברט באדג'י, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, בני חדד, קן ג'אמה, עידן וייצמן, גל לוי (אמיר אבו עראר 90), איב ג'ידה (שרון גורמזנו 85), ברק בדש, עומר רפס (תומר אליהו 79).

הפועל ת"א: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר (מהראן לאלה 70), יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה, שי אבוטבול, דימיטאר טלקיסקי (בן לוז 72), גילי ורמוט, ערן זהבי (ביברס נאתכו 61), סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully