וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה והפועל פתח תקווה נפרדו בתיקו 0:0

הפועל פ”ת ועירוני קרית שמונה היו רחוקות מלהרשים, ורשמו החמצות מזעזעות מול השער, בדרך ל-0:0 השני העונה. כבר במחזור הראשון

אם היו אומרים למאמן הפועל פתח תקווה, אלי מחפוד, שהוא יסיים בתיקו את המשחק הראשון קבוצתו בליגת העל העונה במשחק חוץ קשה בקרית שמונה, כנראה שהוא היה חותם. מחפוד קיבל את הנקודה, לאחר 0:0 מול עירוני קרית שמונה, אבל המאמן ושחקניו יכולים להרגיש טעם של החמצה. תרתי משמע.

שמעון אבוחצירה, פטי נימבה ואייל שן חתומים על כמה מההחמצות המזעזעות ביותר שתראו העונה בליגת העל. לחלקן בהחלט יש מקום במצעד של יוטיוב. מחמאות גם לשוער קרית שמונה, דני עמוס הצעיר, שכבר קיבל זימון לנבחרת האולימפית, רשם כמה הצלות יפות, והציל נקודה לקבוצתו.

קרית שמונה, מנגד, הייתה רחוקה מלהרשים. הקבוצה של מישל דיין פתחה טוב, יצרה מצבים, אבל נעלמה לחלוטין במחצית השנייה. גיא צרפתי ויובל אבידור היו חלשים מאוד, ושוב התברר שבלעדיהם לקבוצה הזו אין מה למכור. שחקן אחד שאפשר לציין בקריה הוא חאיר סספדס, הקשר הפרואני, שהפגין שוב יכולת טכנית נפלאה, בדרך להפוך ללהיט של ליגת העל.

פתח תקווה יכולה להיות מעודדת. בסך הכל למחפוד וזלצר יש קבוצה נחמדה, שחייבת לעבוד על הסיומת. שביט אלימלך נתן ביטחון בשער, הבלם הגנאי סטיבן אופיי הרשים, ויוסי רוזן הפגין מנהיגות מהספסל. בהחלט פתיחה טובה לעולה החדשה.

מהלך המשחק

דקה 9: מהלך מדהים של סספדס, שהסתובב על אוזן, והכניס את אבידור לאחד על אחד מול אלימלך. השוער ירד מצוין לבעיטה והציל שער.

דקה 17: אבוחצירה הגביה משמאל, עמוס אגרף ונפגע בראשו, אבך שגיב כהן לא הצליח לייצר מצב של בעיטה מול השער החשוף.

דקה 22: דאבל פס בין אבוחצירה לשגיב כהן הוביל לבעיטה אדירה של האחרון, שנהדפה על ידי עמוס לקרן. גם בכדור הקרן היה השוער במיטבו, ומנע שער בטוח מרגלי גל כהן.

דקה 28: צרפתי סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, שחלף סמוך לקורה של אלימלך.

דקה 47: לביא גלש לרגליו של נימבה, ומנע שער בטוח בתוך הרחבה.

דקה 55: ג'קאריג'ה הכניס כדור טוב לנימבה, בסיום התקפה יפה של פ"ת, אך חסארמה בלם את החלוץ והרחיק לקרן.

דקה 63: ההחמצה של המשחק. בכר מצא את סספדס פנוי בתוך הרחבה, אך הפרואני בעט מהאוויר לחוץ.

דקה 80: מייקון דוס סנטוס חלף על פני אלימלך, ובעט מזווית קשה לעמוד. החמצה ענקית.

דקה 81: מתפרצת של פ"ת, רוזן העמיד את אבוחצירה לבד מול עמוס, שהצליח להדוף.

דקה 82: עוד החמצה מזעזעת של פ"ת. נימבה הוציא כדור רוחב, אבוחצירה בעט מחמישה מטרים לגופו של עמוס המזנק, אל הכדור החוזר הגיע שן, אבל בעט ברשלנות החוצה.

דקה 88: מפגן ההחמצות של פ"ת נמשך. נגר הגביה לרחבה, נימבה בעט מארבעה מטרים מעל המשקוף. לא יאומן.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, רן קוז'וק, עבאס סואן (אוהד אלגרבלי, 74), גיא צרפתי, חאיר סספדס, עומר פרץ (מייקון דוס סנטוס, 69), יובל אבידור (קאובינה אגודה, 81)

הרכב הפועל פתח תקווה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, שוקי נגר, קוני ג'קאריג'ה, אייל שן, שגיב כהן (יוסי רוזן, 66), ג'וניור ויזה (מרק גורמן, 90), שמעון אבוחצירה, פטי נימבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully