וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת משקיעים מאיחוד האמירויות תרכוש את מנצ'סטר סיטי

התסבכויותיו של שינאווטרה אילצו אותו למכור את הקבוצה. נציג הרוכשים: "נהפוך לקבוצה הגדולה בפרמיירליג". המטרה הראשונה - ברבאטוב

מנצ'סטר סיטי נמצאת על סף מכירה, כך אישר היום (שני) האתר הרשמי של הקבוצה. בחודשים האחרונים נמצא הבעלים הנוכחי של הקבוצה, טאשקין שינאווטרה, במערבולת של האשמות במולדתו תאילנד, שם הוא מואשם במעילות ענק בכספי ציבור מהתקופה בה שימש כראש ממשלה, וכעת הוא סוף סוף הסכים לוותר על שליטתו בקבוצה לאור מצבו הכלכלי הלא ברור.

מי שתרכוש מידיו את קבוצתו של טל בן חיים היא קבוצת משקיעים מאיחוד האמירויות בשם "אבו דאבי פיתוח והשקעות" (ADUG), שהוזכרה כרוכשת פוטנציאלית לקבוצה השניה של העיר מנצ'סטר כבר במהלך העונה שעברה. כחלק מהעיסקה התחייבה קבוצת הרוכשים למחוק את כל חובות העבר של הקבוצה, ולחזק את הסגל משמעותית עם ארבעה שחקנים לפחות מהטופ העולמי.

ד"ר סולימאן אל פאחים, מנציגי הקבוצה שצפוי לקבל תפקיד בכיר בהנהלת הסיטי, אמר לאחר שהצדדים חתמו על הסכם ראשוני להעברת בעלות: "זה יום גדול לקבוצה ולאבו דאבי. המטרה שלנו היא פשוטה - להפוך את מנצ'סטר סיטי למועדון הגדול בפרמיירליג, ובתור התחלה לסיים בין ארבע הראשונות בטבלה העונה".

על פי התקשורת האנגלית, מטרת הרכש הראשונה שסימנה קבוצת הרוכשים החדשה הוא לא אחד מאשר דימיטר ברבאטוב, החלוץ הבולגרי של טוטנהאם. ברבאטוב נחשב במשך חודשים ארוכים לחלומו הרטוב של אלכס פרגוסון, שמשקיע מאמצים גדולים בקנייתו מטוטנהאם, ואולי דווקא בשל כך מכינים בסיטי הצעת ענק של 30 מיליון ליש"ט בניסיון לגנוב אותו ביום האחרון לפני סגירת חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully