וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שפונגין: "זו לא פחיתות כבוד לשחק בנבחרת הצעירה"

יובל שפונגין, שערך הופעות בבוגרת, לא מתבייש לשחק עם הקטנים, במוקדמות אליפות אירופה. איווניר על גדיר: "יוכל לתרום הרבה"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

איווניר: "הלוואי שרוב השחקנים היו בכושר של גדיר"

הנבחרת הצעירה, בהדרכתו של מוטי איווניר, פתחה הבוקר (שני) את הכנותיה לקראת שני משחקי החוץ הגורליים שנותרו לה עד סיום קמפיין מוקדמות יורו 2010, ב-5 לספטמבר מול לוקסמבורג וארבעה ימים מאוחר יותר, במשחק שעשוי להיות מכריע מול נבחרתה הצעירה של גרמניה. הנבחרת מדורגת כעת במקום השני עם 13 נקודות, כאשר המקום הראשון מבטיח העפלה אוטומטית למשחקי היורו. מבין הנבחרות שתסיימנה במקום השני, תעפלנה ארבעת הסגניות עם המאזן הטוב ביותר.

טוטו תמוז ויובל שפונגין, שלא זומנו לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחק מול שוויץ, עומדים לרשותו של המאמן איווניר לשני המשחקים המכריעים. כמוהם גם איתי שכטר, שהתאושש מפציעה, ושי מיימון, שלא זומן למחנה האימון הקודם של הנבחרת עקב רצונו של איווניר לבחון מספר בלמים נוספים שלבסוף לא זומנו לשני המשחקים הקרובים. איווניר זימן לנסיעה גם את הקשר הצעיר גיא אסולין, שהגיע מברצלונה וכן את קשרה של מכבי חיפה מוחמד גדיר, ששיחק אצל איווניר גם בנבחרת הנוער.

לפני האימון אמר איווניר: "מי שחושב שהגרמנים לא טובים בגלל שהם הפסידו לצפון אירלנד טועה. הם החזירו לסגל שלושה שחקנים שמשחקים באופן שוטף בבונדסליגה וזה ייתן להם הרבה כוח. זה שהצפון אירים נכנסו שוב למאבק על המקום השני נותן לנו תקווה, כי להם יש משחק מול גרמניה בזמן שאנחנו נשחק מול לוקסמבורג".

המאמן התייחס גם לזימונו של מוחמד גדיר שלא שותף במדי הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה והוחזר לקבוצת הנוער של המועדון ואמר: "למרות שהוא לא שיחק בשני המשחקים האחרונים הוא שיחק במשחקי אימון ובגביע הטוטו. ראינו אותו והוא נמצא בכושר מצוין. הלוואי שרוב השחקנים פה יהיו בכושר שלו. זה שחקן שנמצא איתי כבר שלוש שנים ואני מאמין שהוא יוכל לתרום לנו הרבה".

שפונגין: "אין סיבה לבוא עם חששות"

"זה ממש לא פחיתות כבוד לשחק בנבחרת הצעירה", אמר הבוקר מגן מכבי תל אביב יובל שפונגין, לפני אימון הפתיחה של הנבחרת. "אני מאחל הצלחה לבוגרים ומקווה שאוכל לעזור לצעירה לעלות לאליפות אירופה בשבדיה בקיץ הקרוב. אנחנו לא חושבים כרגע על המשחק מול גרמניה אלא רק על לוקסמבורג. מאוד חשוב שננצח ונשאיר סיכוי למשחק השני. לא היינו רחוקים מלנצח את גרמניה גם בבית ואין סיבה שנבוא לשם עם חששות. ראינו שאפשר לנצח את הנבחרת הזאת".

מהאימון היום חסרו ארבעת שחקני הפועל תל אביב, ביברס נאתכו, אביחי ידין, ערן זהבי ועומרי קנדה, שיישחקו הערב מול הכח עמידר רמת גן, וכן יובל אבידור, שחקנה של הפועל קרית שמונה, שתשחק הערב מול הפועל פתח תקווה, במחזור הראשון של ליגת העל. כל החמישה צפויים להצטרף לחבריהם בנבחרת רק ביום שלישי בבוקר.

הבוקר עברו שחקני הנבחרת תדרוך בטחוני במסגרת הנוהל הרגיל לקראת כל טיסה למשחקי החוץ. מחר תמריא הנבחרת בשעות אחר הצהריים לגרמניה ותשהה שם עד למשחק מול לוקסמבורג ביום שישי בערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully