וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביגיריסטיין: "לא צריך להיכנס לפאניקה"

צ'יקי בגיריסטיין לא ייחס חשיבות רבה להפסד של ברצלונה מול נומנסיה. שוסטר על מסיבת העיתונאים של רוביניו: "תשומת הלב לא מגיעה לו"

עידן פפ גווארדיולה בברצלונה נפתח אתמול (ראשון) ברגל שמאל עם הפסד 1:0 לנומנסיה במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית. הקטלונים נראו נהדר במשחקי ההכנה לעונה, בהם כבשו 31 שערים בשמונה משחקים, אבל לא הצליחו לחלץ אפילו נקודה מול העולה החדשה, למרות שלרשותו של המאמן הצעיר שעלה מקבוצה הנוער של המועדון עמד סגל מלא ללא פציעות משמעותיות.

גווארדיולה שיבח את נומנסיה על הניצחון בסיום המשחק, אבל הדגיש שהאשמים בהפסד היא עליו ועל שחקניו בלבד. "אנחנו אחראיים למה שקרה" אמר. "לא הצלחנו לתקוף כמו שצריך. אנחנו חייבים להמשיך הלאה ולהשתפר". כוכבו, לאו מסי, סיפק תירוץ מקורי להפסד: "קשה מאוד לשחק במגרש של נומנסיה, כי הוא קטן ולא היה לנו מקום לפתח את המשחק הרגיל שלנו. לא שיחקנו טוב, ועדיין הגענו להרבה מצבים והיה חסר לנו רק קצת מזל כדי לכבוש. למזלנו העונה עוד ארוכה וצריך להביט קדימה".

בהנהלת הקבוצה שמרו בינתיים על אווירה רגועה יחסית. "לא צריך להיכנס לפאניקה", אמר המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין. "לא נתחיל להביא שחקנים חדשים רק כי הפסדנו משחק אחד. נמשיך להיות רגועים בקשר לעתיד".

"מה שרוביניו עושה לא מעניין אותי"

הנחמה היחידה של ברצלונה היתה שגם ריאל מדריד פתחה את העונה בלי נקודות, אחרי שחזרה עם הפסד 2:1 מלה קורוניה, שם לא ניצחה כבר 18 שנה. ההפסד בריאזור השלים יום עגום עבור ריאל, שהתחיל עם מסיבת העיתונאים הדרמטית של רוביניו בה תקף את המועדון על כך שסירב לשחררו לצ'לסי, ומצב רוחו של ברנד שוסטר היה בהתאם.

"אני לא יודע מה זה בדיוק, אבל יש משהו באיצטדיון הזה", אמר המאמן הגרמני בסיום. "בחודשים הבאים ננסה לבחון מה זה בדיוק, אולי נצטרך לשחד איזה שופט או לשחק עם עוד שחקן כדי לנצח שם. אני לא חושב שחסר לנו מחץ בחוד, ובסך הכל שלטנו במשחק והחלוצים שלנו היו טובים". לגבי דבריו של רוביניו אמר שוסטר: "מה שהוא עושה ממש לא מעניין אותי. תשומת הלב לה הוא זוכה לא מגיעה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully