וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו נעל את נשיא יובנטוס בשירותים

קשר הבינאקונרי הממורמר ממצבו בקבוצה התחפש לקונדסון. ראניירי כינה את שחקניו: "חבורה של מטומטמים". קווארסמה עבר לאינטר

הלילה (בין שני לשליש) ייסגר חלון ההעברות באירופה, ורגע לפני שהוא נסגר הצליח לעבור ריקרדו קווארסמה, קשרה של פורטו, לאינטר, כך דווח באתר הרשמי של הקבוצה הפורטוגלית, בעבור סכום הנאמד בכ-30.6 מיליון יורו.

מאמנה החדש של אינטר ז'וזה מוריניו לא הסתיר כל הקיץ את רצונו לראות את הדריבליסט באלופה האיטלקית. אלא שהמשא ומתן עם פורטו התארך ונמתח, ונראה היה כי קווארסמה כבר לא יגיע, העונה לפחות, לאינטר. מה גם שמאסימו מוראטי, הבעלים של הקבוצה, טען מוקדם יותר כי הנראזורי לא זקוקים לשירותיו של השחקן.

'המיוחד' היה מאוכזב, אך מסתבר כי בסוף הצליח, בעזרת סוד קסמו, להשפיע על מוראטי ולהביא את הפורטוגלי לקבוצה. קווארסמה יעבור לאינטר תמורת סכום של 18.6 מיליון יורו, בנוסף לשישה כבונוס על ביצועיו. כמו כן תעביר אינטר לפורטו קשר פורטוגלי, ויטור הוגו פלה, (20) הנחשב לכישרון עולה. ערכו של פלה נאמד בכשישה מיליון יורו, כך ששווי כל העסקה של קווארסמה מוערכת בכ-30.6 מיליון יורו.

קווארסמה הוא השחקן השלישי שמוריניו הביא הקיץ. אחרי מאנסיני מרומא וסולי מונטארי מפורטסמות, המנג'ר הפורטוגלי מקבל את כל מבוקשו. במשחק הראשון של העונה, נגד סמפדוריה, זה לא הלך לו עם תיקו 1:1 מאכזב. כעת אין לו תירוצים.

ראניירי: "יובה חבורה של מטומטמים"

בשנה שעברה סיימה יובנטוס עונת התאקלמות בסריה A, אחרי העונה שלה בליגה השנייה. העונה הקבוצה של קלאודיו ראנייירי הצהירה שתרוץ לכל התארים, כולל ליגת האלופות, אלא הפתיחה של הביאנקונרי הייתה עגומה במקצת. הגברת הזקנה הובילה 0:1, אבל שער דרמטי של אלברטו ג'ילארדינו, חלוצה החדש של פיורנטינה, שהייתה בעשרה שחקנים, בדקה ה-89, חתם את המשחק בתיקו 1:1. ראניירי רתח מזעם בסיום וגער על שחקניו, כשעל הדרך כינה אותם: "חבורה של מטומטמים".

"פעמים רבות אתה רוצה לסיים משחק בתיקו, פעמים אחרות זה מותיר אותך עצבני", אמר ראניירי. "היינו בשליטה והיינו יכולים לנצח. קבוצה מנוסה כמו שלנו לא יכולה לאפשר לפיורנטינה את המצבים שהיא קיבלה. היינו ממש מטומטמים".

לאחר מכן נרגע המאמן וראה גם את חצי הכוס המלאה: "אני הולך לישון הלילה רגוע בגלל שהחתמנו מספר שחקנים חדשים, שייקח להם זמן להתאקלם בקבוצה. היו חסרים לנו הרבה שחקנים במרכז המגרש, אבל לא הרגשתי בכך, כך שאני מרוצה מהעבודה שנעשתה".

טיאגו נעל את נשיא יובה בשירותים

לא כל יום שומעים על סיפור מוזר ומבדח שכזה, בטח שלא בקבוצה גדולה כמו יובנטוס. נשיא יובנטוס ג'יובאני קובולי ג'יגלי אישר אמש (ראשון) כי טיאגו, שחקן הקבוצה הממורמר, נעל אותו בשירותים למשך כשעה. "זה בושה שהסיפור הזה יצא החוצה", אמר ג'יגלי, "כיוון שזה דבר שסיפרתי לחבר בישיבה. בכל מקרה, אלסנדרו דל פיירו חילץ אותי אחרי שרקעתי עם רגלי בדלת".

טיאגו מדוכדך מאוד ממצבו בקבוצה האיטלקית. בעונה שעברה הוא הגיע ליובה מליון, אך לא הצליח להתאקלם וחווה עונה לא טובה בקבוצה. לפני זמן מה המאמן קלאודיו ראניירי טען כי "טיאגו הוא פלופ" בפני מקורביו.

שבצ'נקו: "ברלסקוני היה מרוצה מצורת המשחק"

מילאן המתחדשת פתחה את העונה בצליעה. הרוסונרי, אחת מארבע הגדולות של הכדורגל האיטלקי, ביחד עם אינטר, רומא ויובנטוס, שלא הצליחו לנצח במחזור הפתיחה. אלא שהיא, בניגוד לשאר, ספגה הפסד ועוד בסן סירו מבולוניה 2:1.

בתוך ים השלילי, אנדריי שבצ'נקו, שעשה בכורה מחודשת בקבוצה בקדנצייה השנייה שלו במילאן, הצליח לראות נקודה חיובית: "אני רוצה להודות לאוהדים מקרב לבי על קבלת הפנים שהם עשו לי". שבה חשש לפני המשחק כי אוהדי הקבוצה ישרקו לו בוז, לאחר שלפני שנתיים נטש אותה לאנחות לטובתה של צ'לסי.

בכנות, לא ציפיתי לסוג כזה של משחק", הוסיף החלוץ האוקראיני לגבי המשחק. "יצרנו כל כך הרבה מצבים ושיחקנו טוב. הגענו להרבה הזדמנויות מקדימה. נהיה יותר טובים במחזור הבא", הוסיף שבצ'נקו שהגיע למצב קורץ, אבל החמיץ בשלומיאליות.

הנשיא והבעלים של מילאן, שבימים מסוימים בשבוע מכהן גם כראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, ישב ביציע והתמוגג מקבוצת הגלאקטיקוס שלו, למרות התוצאה הלא מלבבת. "הנשיא היה שמח עם צורת המשחק שלנו", אמר שבה על הנשיא, "והוא אמר שזה יכול לקרות שמפסידים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully