וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: כדאי שתתעוררו, אתלטיקו אורבת

פתיחה רעה לגדולות בספרד: ברסה הובכה (1:0) מול העולה נומנסיה, ריאל הפסידה ללה קורוניה (2:1), אתלטיקו מדריד פירקה 0:4 את מלאגה

ברצלונה וריאל מדריד פתחו היום (ראשון) בצורה לא משכנעת את עונת 2008/09 בליגה הספרדית. ברצלונה הפסידה במחזור הראשון 1:0 לעולה החדשה נומנסיה, האלופה שוב נוצחה בריאזור כשהפסידה 2:1 ללה קורוניה ועל רקע ההפסדים האלה מי שנתנה הצהרת כוונות כבר בפתיחה היא אתלטיקו מדריד, שאחרי מסע רכש מרשים בקיץ ניצחה בצורה משכנעת 0:4 את העולה החדשה ממלאגה. סגנית האלופה ויאריאל סיימה רק בתיקו 1:1 מול אוסאסונה.

נומנסיה - ברצלונה 0:1

זה היה אמור להיראות אחרת. ברצלונה קיוותה לצאת לדרך חדשה העונה, עם מינויו של פפ גוארדיולה על חשבון רייקארד ושחרורם של דקו ורונאלדיניו הבעייתיים, אבל העונה הזו נפתחה רע, בהמ/שך ישיר לסיום המאכזב של העונה הקודמת, עם הפסד לנומנסיה הקטנה.

אומנם ברסה שלטה ללא עוררין במשחק, הגיעה לאין ספור הזדמנויות ונאלצה להתמודד עם הגנה צפופה ומערך נסוג מאוד של המארחים, אך בסופו של דבר מדובר בהפסד כואב שלא מעניק יותר מדי ביטחון למערכת הלחוצה בקאמפ נואו, בטח שלא לאוהדים או לז'ואן לפורטה המתוסכל. אטו החטיא נגיחה ממצב קורץ, מסי בעט לקורה בדקה ה-90 בכדור חופשי, אך דווקא מריו מרטינז היה זה שכבש את שער הניצחון היפה בדקה ה-13, אחרי התקפה מתפרצת נהדרת. נקווה שההמשך ייראה אחרת.

אתלטיקו מדריד - מלאגה 0:4

לעומת הצרות בקאמפ נואו, מי שפתחה בצורה משכנעת את הליגה היא אתלטיקו מדריד, עם 0:4 נהדר על מלאגה. שניים משחקני הרכש כבר החזירו חלק מההשקעה כבר בהזדמנות הראשונה: ג'וני הייטינחה ההולנדי כבש ראשון (26), סינאמה פונגול חתם את התוצאה (80), כשדייגו פורלאן חגג עם צמד במחצית הראשונה (38 ו-43).

לה קורוניה - ריאל מדריד 1:2

אחרי שתי אליפויות רצופות וכשממול יריבה שעברה כמה שנים לא קלות, בריאל מדריד האמינו בלב שלם שהם יכולים להשיג ניצחון ראשון בריאזור מאז 1991, אבל דפור הוכיחה שמסורת זו מסורת עם ניצחון ענק מבחינתה.

מיסטה, שהגיע לפני מספר שבועות אחרי שנתיים לא טובות באתלטיקו מדריד, כבש את הראשון בדקה ה-26 ונתן את האות לחגיגות גדולות ביציעים. ריאל ניסתה, אבל לא הצליחה לחזור ורק בדקה ה-47 מצא רוד ואן ניסטלרוי את הרשת אחרי בעיטה ראשונה של ראול. הבלאנקוס חגגו, אבל לשחקני דפור היו כאמור תכניות משלהם ו-4 דקות לאחר מכן מצא כדור קרן של אנדרס גוארדדו את הראש של אלברטו לופו, שעשה 1:2, כשהקשר המקסיקני הנפלא רושם בישול שני במשחק.

האלופה, שכמובן שיחקה ללא רוביניו, ניסתה לחזור פעם שנייה למשחק, אבל הפעם ההגנה הכחולה-לבנה לא נכנעה וריאל תמתין לפחות עוד עונה כדי לנסות ולנצח בריאזור.

אוססונה - ויאריאל 1:1

סגנית האלופה ויאריאל לא הצליחה להשיג שלוש נקודות בפתיחת הליגה, ותראה את עצמה מאוכזבת אחרי שכבר עלתה ליתרון משער נהדר של כוכב היורו מרקוס סנה (54) בבעיטה חופשית והרגישה את הניצחון. 14 דקות מאוחר יותר הגיע השוויון של ג'באק נקונם, והסגנית תסתפק בנקודה.

קבוצה נוספת שאמורה להיאבק בצמרת ואיבדה נקודות במחזור הראשון היא סביליה, שהסתפקה בנקודה אחת אחרי 1:1 ראסינד סאנטנדר. לואיס פביאנו כבש ראשון לאורחת (70), חואנחו (75) השווה לראסינג.

תוצאות נוספות:
ספורטינג גיחון - חטאפה 2:1
לגיחון: דייגו קסטרו (35). לחטאפה: חואן אלבין (14), פרנסיסקו קסקוירו (86).

בטיס - רקראטיבו הואלבה 1:0
לרקראטיבו: אדריאן פריירה (36).

אתלטיק בילבאו - אלמרייה 3:1
לאלמרייה: הרנן פלראנו (8), אלבארו נגרדו (33), חוזה אורטיז (51). לבילבאו: יון ולז מרטינז (57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully