וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה בדרבי

האלופה גברה 0:1 על סנט אטיין בחוץ ונצמדה למארסיי בצמרת. יריבת הפועל ת"א מתחת לקו האדום. ניצחון ראשון לליל, 1:2 על בורדו

אצטדיון ג'פרי גישארד יארח בעוד מספר שבועות את הפועל תל אביב למשחק הגומלין שלה מול סנט אטיין בסיבוב הראשון בגביע אופ"א, אבל היום (ראשון) איכלס את אחד ממשחקי הדרבי הלוהטים ביותר בצרפת, בין הקבוצה המקומית לליון, שלאכזבתה הרבה של סנט אטיין, הסתיים בניצחונה של האלופה 0:1.

למרות החשיבות והיוקרה שבמשחק, ולמרות ששיחקה בבית, סנט אטיין לא היוותה יריב מספק לליון, ששלטה יותר בכדור וגם סיכנה יותר את השער. שתי הקבוצות לא הגיעו להרבה מצבים בתוך הרחבה ובעיטה נהדרת ומסובבת של קרים בנזמה מ-18 מטרים גם הכריעה את ההתמודדות.

בעקבות הניצחון נצמדה ליון למארסיי בצמרת הגבוהה ולשתיהם 10 נקודות מ-12 אפשריות. סנט אטיין מתחת לקו האדום אחרי הפסד שלישי בארבעה משחקים ועם 3 נקודות בלבד.

שני משחקים נוספים סגרו הערב את המחזור הרביעי בצרפת:

ליל - בורדו 1:2

ליל הגיעה למשחק הביתי שלה מול הטוענת לכתר האליפות היישר מהמקום האחרון, אבל השיגה ניצחון ראשון העונה ונחלצה ממעמקי התחתית. ההתחלה דווקא האירה פנים לבורדו, כשפרננדו קאבינגי כבש את שערו השלישי העונה בבעיטה נהדרת מ-25 מטרים, אבל הקבוצה הביתית הגיבה במהרה וכעבור 3 דקות השווה מישל באסטוס. 14 דקות לסיום קיבל לודוביק אוברניאק כדור בתוך הרחבה ושלח בעיטה חזקה לרשת של אולריך ראמה כדי להבטיח לקבוצתו 3 נקודות.

טולוז - ראן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully