וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "אנחנו משחקים בבית וצריכים לנצח"

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש מול בריטניה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. הבריטים כבר כאן, יחד עם לואל דנג

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הראשון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, ביום רביעי מול נבחרת בריטניה. הבריטים, אגב, כבר נחתו מוקדם יותר היום (ראשון) בארץ, מגובים בכוכבם לואל דנג, שחקנה של שיקאגו בולס.

יניב גרין סובל מכאבים בברכו, אולם לדברי המאמן צביקה שרף, "הצוות הרפואי יעשה הכל כדי לטפל בזה. הכאבים של יניב גם מטרידים אותי, אבל אני מקווה שיהיה בסדר". לקראת המשחק מול בריטניה ודנג הוסיף שרף כי "אנחנו בכושר טוב, ועד ליום רביעי נכנס לאווירה של המשחק. לואל דנג הוא שחקן טוב, ללא וויכוח. אני לא רוצה לעשות חשבון אם הוא יתאמן או לא, כי אנחנו מנסים להתייחס אליו כאילו הוא בכושר הכי טוב. אנחנו לא יכולים להמר בשום דבר וצריכים לעשות הכל כדי לנצח. נתייחס אליו בדיוק כמו שצריך להתייחס אליו, כי הוא שחקן ברמה גבוהה".

מאיר טפירו סיפר כי "בהחלט קיימת דריכות. גם הבריטים הגיעו כבר היום ואין ספק שגם הם דרוכים ומעמידים נבחרת טובה. אני מקווה שהקהל יבוא וידחוף אותנו, מקווה שתהיה אווירה של ימי חמישי. אין ספק שדנג הוא שחקן משמעותי ותוספת כוח לבריטים, אבל אנחנו נסתכל על עצמנו, על הכדורסל שלנו ועל ההגנה שלנו. אנחנו משחקים כאן בבית, מול האוהדים שלנו, ואנחנו וצריכים לנצח".

"יש לנו הרבה כבוד לנבחרת ישראל"

כאמור, יריבתה הראשונה של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2009, נבחרת בריטניה, הקדימה מוקדם יותר ונחתה בנתב"ג, לקראת המפגש בין השתיים ביום רביעי הקרוב. גם כוכבם הגדול של הבריטים, לואל דנג, שחקנה של שיקאגו בולס, הגיע ארצה וצפוי ליטול חלק במשחק. מנגד, מי שלא הגיע לישראל הוא בן גורדון, חברו של דנג לקבוצה.

"ישראל מאוד עמוקה ומוכשרת", אמר מאמן נבחרת בריטניה, כריס פינץ'. "יש לי הרבה כבוד לנבחרת הזו, שמחזיקה בהרבה שחקנים מסוכנים ומנוסים. לשחקנים שלנו יש הרבה פחות ניסיון ברמה הזו, כך שיהיה קרב מעניין".

עדכון ראשון: 31.08.08, 19:21
עדכון אחרון: 31.08.08, 23:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully