וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן התחילה את העונה

הקבוצה של יורגן קלינסמן הביסה 1:4 את הרטה ברלין והשיגה ניצחון ליגה ראשון. שטוטגרט גברה על האנובר 0:2. טיאגו נבס חתם בהמבורג

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות ופתיחת ליגה מגומגמת משהו, השיגה הערב (ראשון) באיירן מינכן ניצחון ליגה הראשון העונה אחרי שהביסה 1:4 את הרטה ברלין.

באיירן שלטה לאורך כל המשחק ועלתה ל-0:1 כבר בדקה ה-12 משערו הראשון העונה של לוקה טוני. הרטה, שכבר התרגלה לבינוניות מעיקה בשנים האחרונות, פתחה את העונה בצורה לא רעה וצברה 4 נקודות מ-6 אפשריות, אבל היום כבר לא יכלה לבווארים שבתוך 3 דקות במחצית השנייה הבטיחו את הניצחון עם שערים של פיליפ להאם בדקה ה-54 ושל בסטיאן שווינשטייגר בדקה ה-56. מירוסלב קלוסה הצטרף לחגיגה בדקה ה-70 עם שער שהבטיח ניצחון גדול. מרקו פאנטליץ' רק צימק 6 דקות לסיום.

במשחק נוסף שנערך היום גברה שטוטגרט 0:2 על האנובר, שעדיין לא כבשה שער ב-270 הדקות הראשונות של העונה. מריו גומז התגבר על יורו חלש מאוד מבחינה אישית וכבש ראשון בדקה ה-18, פאבל פארדו הכפיל בדקה ה-40 וחתם את תוצאת המשחק עוד לפני המחצית.

* המבורג השלימה את החתמתו של קשר נבחרת ברזיל הצעירה, טיאגו נבס, שהגיע מפלומיננזה תמורת 7.5 מיליון יורו. נבס ישמש בהמבורג כמחליף של רפאל ואן דר וארט, שעזב לריאל מדריד. המבורג הקדימה במירוץ להחתמתו את אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי. הוא השחקן הרביעי שמגיע בשבועיים האחרונים להמבורג. קדמו לו בן ארצו, אלכס סילבה, מלאדן פטריץ' ומארסל ינסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully