וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה סחטה תיקו דרמטי מיובנטוס

ג'ילארדינו קבע 1:1 משער בדקה ה-89. מילאן ורונאלדיניו פתחו את העונה בהפסד ביתי 2:1 לבולוניה. רומא אכזבה עם 1:1 ביתי מול נאפולי

אחרי הופעת הבכורה המאכזבת של ז'וזה מוריניו על הקווים באינטר, שהסתיימה רק ב-1:1, העיניים היו נשואות לסן סירו לבכורה של מילאן המתחדשת, שאירחה את בולוניה במחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית. רונאלדיניו ערך את הבכורה, שבצ'נקו פתח על הספסל, והרוסונרי הציגו משחק, ספגו הפסד מביך 2:1 בבית לעולה החדשה, בולוניה, ולא נראו כמו מועמדת לאליפות.

רומא, עוד אחת שחולמת על הסקודטו, לא הרשימה גם היא במחזור הפתיחה מול נאפולי, וסיימה רק ב-1:1 מול 10 שחקני האורחת. יובנטוס לא קלקלה את הפתיחה המגמגמת של הגדולות, כשסיימה ב-1:1 במשחק החוץ מול פיורנטינה. פתיחה מרשימה רשמו לאציו, עם 1:4 בחוץ על קליארי, וטורינו, שהביסה בביתה 0:3 את לצ'ה, העולה החדשה.

מילאן - בולוניה 2:1

בהיעדרו של קאקה הפצוע, קרלו אנצ'לוטי בחר לפתוח עם רונאלדיניו בחוד לצידו של פיפו אינזאגי, אנדריי שבצ'נקו עלה רק במחצית השניה כמחליף. מתיו פלאמיני פתח בקישור האחורי וכריסטיאנו אביאטי חזר לעמוד בשער. הברזילאי נכנס היטב לעניינים וניהל את התקפות הרוסונרי, אך חלוצי מילאן החמיצו ממצבים קורצים. מנגד, נחשפה מילאן במערומיה וגילתה את הבעיה העיקרית שלה, מרכז ההגנה, שהובכה במתפרצות. מרקו די ואיו העלה את העולה החדשה ליתרון 0:1 בדקה ה-18.

רונאלדיניו בישל את שער השוויון כשהגביה משמאל ומאסימו אמרוסיני נגח מקרוב לרשת הגבוהה בדקה ה-41. מכבש הלחצים נמשך במחצית השניה. בדקה ה-55 היה שבצ'נקו חייב להעלות את מילאן ליתרון, אך החטיא מול אנטוניולי. בעיצומו של לחץ מילאנזי, בולוניה עקצה בעוד מתפרצת. פרנצ'סקו וליאני, בהופעת בכורה בסרייה A, פרץ באין מפריע ושחרר בעיטה מ-25 מטרים שנעצרה ברשת הגבוהה של אביאטי. פתיחה חלומית לעולה החדשה. פתיחה מזעזעת למילאן.

רומא - נאפולי 1:1

רומא, ללא פרנצ'סקו טוטי, סימונה פרוטה ורודריגו טאדיי הפצועים, אבל עם ז'וליו בפטיסטה וג'ון ארנה ריסה בהופעת בכורה בהרכב, לא הצליחה גם היא להשיג שלוש נקודות במשחק הפתיחה. הג'יאלורוסי עלו ליתרון בדקה ה-29. דניאלה דה רוסי שבר במסירה מתוחכמת את מלכודת הנבדל, ואלברטו אקווילאני כבש מקרוב. בדקה ה-54 איבדה נאפולי את המגן פביאנו סנטקרוקה, שספג צהוב, המשיך להתווכח והורחק. למרות זאת, פחות מ-60 שניות מאוחר יותר הגיע השוויון. שחקן הרכש חרמן דניס נגח לעברו של הסלובקי, מארק המסיק, ששלח את הכדור למשקוף, ועל הכדור החוזר, לרשת. גם ללוצ'יאנו ספאלטי, יש עוד הרבה עבודה.

קליארי - לאציו 4:1

בעוד ברומא מאוכזבים, אוהדי היריבה העירונית לאציו בשמיים. פתיחה חלומית לקבוצה של דליו רוסי, שהשיגה ניצחון גדול מול קליארי. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-31 משער של החלוץ הארגנטינאי חואקין לאריביי. בדקה ה-62 נפסק פנדל ללאציו. דייגו לופז מקליארי התלהם על ההחלטה, והורחק. מאורו זראטה, שהגיע ללאציו בהשאלה מאל ריאד הקטארית, כבש והשווה. זראטה השלים בכורה חלומית באיטליה כשהעלה את לאציו ל-1:2 בדקב ב-71. פסקוואלה פוג'יה, שחזר ללאציו לאחר שהיה מושאל לקליארי, עשה 1:3 בדקה ה-75. לאציו המשיכה להתעלל בקבוצה המקומית, וגוראן פאנדב כבש את הרביעי בדקה ה-84.

פיורנטינה - יובנטוס 1:1

גם יובנטוס לא הצליחה להשיג ניצחון במחזור הפתיחה. שער דרמטי של אלברטו ג'ילארדינו בדקה ה-89 סידר לפיורנטינה שער שוויון דרמטי ו-1:1, וכל זאת כשהויולה ב-10 שחקנים בלבד. אכזבה גדולה לגברת הזקנה ולקלאודיו רניירי. פיורנטינה, שביצעה בקיץ רכש מרשים ותשחק בליגת האלופות, שלחה מסר לליגה: גם אנחנו פקטור במאבק האליפות.

יובה הוליכה משער של פאבל נדנד בדקה ה-39, שכל כולו שיתוף פעולה צ'כי. זדנק גריגרה פרץ מימין, עבר שני שחקנים והוציא כדור רוחב אותו דחק נדבד לרשת מול השער החשוף. בדקה ה-83 הורחק שחקן הרכש, פליפה מלו המקומי בכרטיס צהוב שני. כשהקהל בסטדיו ארטיו פרנקי כבר השלים עם ההפסד הביתי, הגיע חלוץ הרכש ממילאן, התגבר על אולף מלברג, ובעט כדור חד פנימה. 1:1.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - סיינה 0:1
לאטאלנטה: סימונה פדוין, 15

קטאניה - גנואה 0:1
לקטאניה: ג'יוזפה מסקארה, 61.

קייבו - רג'ינה 1:1
לקייבו: מיקלה מרקוליני 76 פנדל, וינצ'נזו איטליאנו 88. לרג'ינה: ברנארדו קוראדי 72 פנדל.

טורינו - לצ'ה 0:3
לטורינו: אלסנדרו רוסינה 29 פנדל, פאולו זאנטי 33, רולנדו ביאנקי 74

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully