וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן אסוס לא ישוחרר ממכבי תל אביב

31.8.2008 / 14:06

גורם בהנהלה הבהיר שהקשר יישאר חרף התפרצותו לאחר החלפתו. "שחרורו לא עולה על הפרק, בטח שלא לבית"ר". צפוי לעמוד לדין משמעתי

חרף הניצחון הדרמטי 1:2 על בני יהודה אמש (שבת) במחזור הפתיחה של ליגת העל, המשיכו גם היום במכבי תל אביב להתעסק בפרשת הקשר ג'ונתן אסוס, שהתפרץ אמש לעבר מספר חברי הנהלה בסיום המשחק מחוץ לחדרי ההלבשה. זאת לאחר שהוחלף בדקה ה-61 על ידי המאמן רן בן שמעון.

בין השאר אמר אסוס: "אני לא מבין למה הוחלפתי. הייתי הכי טוב על המגרש. אולי המאמן הזה לא רוצה אותי בקבוצה. אם לא רוצים אותי שרק יגידו לי, יש לי הצעה ממועדון כאן בישראל".

גורמים בהנהלת מכבי העריכו כי התנהגותו הלא ספורטיבית של אסוס נובעת ממסרים שקיבלו סוכניו של הקשר היהודי-צרפתי מבית"ר ירושלים, על כך שהאלופה מייעדת לו את משבצת הקשר האחורי במידה שדרק בואטנג יעזוב את הדאבליסטית.

"יש כלל אחד שהוא מאוד מאוד ברור וחד משמעי, והוא שמר אסוס נשאר במכבי תל אביב", אמר היום גורם בכיר בהנהלת המועדון לוואלה! ספורט. "יש לו חוזה במכבי והשחרור שלו בכלל לא עולה על הפרק, בטח לא לקבוצה ישראלית, בוודאי שלא לבית"ר ירושלים".

במכבי עדיין לא החליטו כיצד לנהוג בקשר להתפרצותו של אסוס בסיום המשחק וכן בנוגע לראיון שהעניק ללא אישור לוואלה! ספורט. "בנושא המשמעתי הכל פתוח. נשב ביום שני, אחרי שהדם של כולנו יתקרר בלי לחץ ונקבל החלטות", הוסיף אותו גורם בכיר. במכבי לא פוסלים את האפשרות כי אסוס יועמד לוועדת משמעת פנימית ואולי אף יספוג קנס כספי גבוה על התנהגותו.

צמד מגני השין קטפו תשבוחות

בחלק המקצועי ובהנהלת המועדון הביעו הבוקר את קורת רוחם ממשחקם של שני מגני הקבוצה, יובל שפונגין, שבישל מצוין את השער הראשון של יוסי שבחון, ואורי שטרית, שעשה עבודה טובה באגף שמאל מול קשר בני יהודה תמיר כחלון.

שטרית אף זכה לשבחים מיוחדים כשעלה לשחק אחרי שסבל משבר מאמץ ברגלו. "מעבר ליכולת הספורטיבית על המגרש, שטרית הפגין הרבה מאוד אופי ושיחק יוצא מן הכלל, במיוחד אחרי כל הדיבורים שהיו סביב עמדת המגן השמאלי בחודשים האחרונים. אורי הוכיח שיש לנו על מי לסמוך ואנחנו בטוחים שהוא עוד יתרום המון למכבי העונה", אמרו בהנהלת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully