וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר מתחיל להשתחרר

השוויצרי מרגיש טוב בפלשינג מדו ("זה רק הולך ומשתפר"), ויפגוש בסיבוב השלישי את סטפאנק הצ'כי. האחיות וויליאמס במסלול התנגשות

רוג'ר פדרר חושק בתואר אלוף ארצות הברית חמישי ברציפות, ובדרך למטרה ולמקום בשמינית הגמר, יש לו הזדמנות לנקום בראדק סטפאנק. כזכור, הצ'כי ניצח את הפנומן השוויצרי ברבע גמר טורניר המאסטרס ברומא בחודש מאי. פדרר, שטרם זכה השנה בגארנד סלאם ואף הפסיד את מדליית הזהב ליחידים בייג'ינג, יודע שאסור לו לפשל בטורניר בו הוא שולט כבר ארבע שנים. השהות בניו יורק עשתה לשוויצרי טוב, והוא צובר ביטחון. "אחרי כל מה שעברתי במשחקים הממוקדמים, זה רק הולך ומשתפר. אני שמח שאני משחק טוב, כולם מעודדים אותי וזה משפר את ההרגשה".

המדורג שלישי בעולם, נובאק דג'וקוביץ', יתמודד נגד מרין צ'יליץ' הקרואטי. הרוסי ניקולאי דוידנקו, שהדיח מהטורניר את דודי סלע, יילחם נגד בן ארצו דמיטרי טורסונוב. אנדי רודיק האמריקאי יפגוש את אנדראה ספי האיטלקי, והמנצח בין השניים יתעמת בשלב הבא עם המנצח בדו קרב בין פרננדו גונזלס הצ'יליאני ליארקו ניימינן הפיני.

בקרב הנשים יתקיימו משחקי שמינית גמר. אמילי מאורסמו הצרפתיה תתמודד נגד פלאביה פנטה האיטלקיה, והמנצחת תפגוש את זו שתעפיל מהמפגש בין אנה-לנה גרואנפלד הגרמניה לדינארה ספאינה הרוסיה. האחיות וויליאמס נמצאות על מסלול התנגשות. סרינה תפגוש את סברינה ברמון הצרפתיה, ו-ונוס תתעמת עם אגנשקה ראדוונסקה הפולניה.

זוכת מדליית הזהב בבייג'ינג, הרוסיה המצודדת אלנה דמנטייבה, תשחק נגד נה לי הסינית, שנמצאת בכושר מצוין לאחרונה. המנצת במפגש תשחק ברבע הגמר נגד המנצחת בין פטי שנידר השוויצרית לקתרינה סרבוטניק הסלובנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully