וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה בלגית: ברדה ניצח את גולן וסטרול בדרבי הישראלי

גנק ניצחה את לוקרן 0:1. גולן וסטרול פתחו בהרכב הקבוצה המפסידה, ברדה שותף רק 20 דקות בעקבות פציעה. אנדרלכט ניצחה 0:4 את קורטרייק

אליניב ברדה עלה לשחק במדי גנק, הבלגית, רק בדקה ה-70, לאחר שהתלנון ערב המשחק על מתיחה בשריר. גנק ניצחה בסופו של דבר 0:1 את לוקרן של עומר גולן ואבי סטרול, שפתחו במשחק, משער של ז'או קרלוס פינטו.

אנדרלכט הביסה את קורטרייק בתוצאה 0:4, משערים של דימיטרי בוליקין, בדקה ה-32. רולנד ג'והאס, בדקה ה-45. דימיטרי בוליקין, בדקה ה-48 ואלכסנר איאקובנקו עם הרביעי, בדקה ה-79. ווסטרלו ניצחה את בירשחוט בתוצאה 0:1. סרקל ברוז' גברה על מון ברגן בתוצאה 1:2. מכלן הפסידה בבית לזוולט וורגאם בתוצאה 2:0 ודנדר ניצחה את מוסקרון בתוצאה 1:2. מחר תשחק סטנדרד ליאז', קבוצתו של סלים טועמה, מול רוסלארה בחוץ וגנט תתמודד בבית מול שרלרואה. בתום יום המשחקים ניצבת מוסקרון במקום הראשון כשאחריה אנדרלכט. סטנדרד ליאז' רק במקום השלישי, אבל כאמור היא עם משחק אחד פחות.

* אייקס ההולנדית הפסידה בחוץ לקבוצת ווילם וו. בתוצאה 2:1. למרות שעלתה ליתרון מוקדם משער של מיראלם סולימאני בדקה ה-23, לא הצליחה הקבוצה של ואן באסטן לשמור על היתרון ושערים של פרנק דמוגה בדקה ה-47 ו-מהמט אקדון בדקה ה-65 קבעו את תוצאת המשחק 1:2 לקבוצה הביתית בסיום. איינדהובן מחצה את אוטרכט בתוצאה 1:2 ורודה נפרדה בתיקו 1:1 עם טוונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully