וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולגריה הפתיעה את איטליה, פינלנד את סרביה

נבחרתו של פיני גרשון ניצחה את האזורי 80:81 בתום משחק דרמטי, בבית א' של מוק' אליפות אירופה. הפינים הפתיעו את סרביה עם 77:80

בולגריה ומאמנה פיני גרשון ממשיכים להפתיע בבית א' של מוקדמות אליפות אירופה. מאזנה של בולגריה מושלם (שלושה ניצחונות משלושה משחקים), והיא עלתה למקום הראשון בבית אחרי ניצחון דרמטי 80:81 על איטליה בסופיה.

איטליה הפציצה 16 מ-35 (45.7 אחוזים) לשלוש, והוליכה 79:80 מסלים של מאסימו בולרי ולואיג'י דה טומה, 1:28 דקות לסיום. המצטיין בשורות בולגריה, פיליפ וידנוב קלע שתי זריקות עונשין, 1:13 דקות לסיום, והעלה את המארחים ליתרון. 19 שניות לסיום החטיא בולרי זריקה, ואלריו אמורוסו לקח את הריבאונד, אבל בולרי לא הצליח להגיע לעוד מצב זריקה והאזורי הפסידו.

וידנוב הצטיין בבולגריה עם 21 נקודות, דה טומה קלע 17 לאיטלקים, ובולרי (5 מ-7 לשלוש) סיים עם 18 נקודות, וטעם מר בפה. לוקה ויטלי הוסיף 12 לאזורי.

בבית א' נרשמה הערב (שבת) עוד תוצאה מפתיעה. פינלנד החלשה ניצחה בביתה את סרביה 77:80, ורשמה ניצחון ראשון בטורניר. פטרי קופנן הוליך את הפינים עם 18 נקודות, האנו מוטולה הוסיף 12. ננאד קרסטיץ' הפציץ 29 נקודות לזכות סרביה, אך היה השחקן היחיד בשורותיה שקלע בדאבל-פיגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully