וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי שמרה על המקום הראשון

שחקניו של אריק גרטס כבר עם 10 נקודות בראש הטבלה הצרפתית, אחרי ניצחון 1:2 על סושו. גרנובל ממשיכה להלהיב עם ניצחון 0:1 על מונאקו

הליגה הצרפתית ממשיכה לספק מחזורים מרובי שערים ואירועים וגם המחזור הרביעי, בינתיים, פורה במיוחד. היום (שבת) קיוותה נאנט לנצח את לה-מאן, אחרי שפיטרה את המאמן, מישל דר זאקריאן, אבל למרות יתרון מוקדם נוצחה לבסוף 4:1. גרנובל לא עוצרת עם ניצחון שלישי בארבע משחקים וגברה על מונאקו 0:1. פ.ס.ז' ניצחה 0:1 את קון. בהמשך הערב ניצחה מארסיי בבית את סושו בתוצאה 1:2 ושמרה על המקום הראשון. במוקד משחקי המחזור יתקיים מחר הדרבי הלוהט בין האלופה, ליון וסנט אטיין, שתתמודד עם הפועל תל אביב בסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

נאנט - לה מאן 4:1

העולה החדשה אירחה את לה מאן באיצטדיונה הביתי לאחר שסיימה את ההתקשרות עם המאמן, מישל דר זקריאן, בשבוע שעבר. הקבוצה, שהשיגה רק שתי נקודות בשלושת המשחקים הראשונים, קיוותה לעצור את המפולת דווקא מול קבוצה שפתחה היטב את העונה, עם שש נקודות מתשע אפשריות. כצפוי, המשחק נפתח בקצב מצויין וכבר בדקה ה-20 העלה גויראן אנדאו את הקבוצה הביתית והלחוצה ליתרון 0:1, אולם לא חלפו שתי דקות ותורסטן הלסטאד איזן את התוצאה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליח מודיבו מייגה לכבוש את השני לזכות האורחים ולשלוח את נאנט מאוכזבת עם 2:1 בתום 45 הדקות הראשונות. במחצית השניה לה מאן המשיכה ביכולת הטובה ובדקה ה-83 קבע מתיו קותאדור 1:3 לקבוצה האורחת. ג'רביניו קבע את תוצאת הסיום, 1:4 ללה מאן.

קון - פריז סן ז'רמן 1:0

פריז סן ז'רמן של השנים האחרונות היא בעיקר קבוצה לא יציבה . גם את השנה לא פתחו טוב הפריזאים, שפעם היו אימפריה בינלאומית, אולם היום, כבר בדקה החמישית, העלה גיום הוראו, שלא מפסיק להבקיע מתחילת העונה, את הקבוצה האורחת ליתרון מהיר שגם קבע את תוצאת המחצית 0:1לקבוצה האורחת. השער המוקדם הספיק לקבוצה מפריז לזכות בניצחון שמעלה אותה למקום השישי ולהידבק לצמרת הצפופה של הליגה המשוגעת.

גרנובל - מונאקו 0:1

רק ליון, האלופה הבלתי מעורערת של הליגה הצרפתית, הצליחה לעצור את גרנובל העולה החדשה והמפתיעה עד כה, במחזור השלישי של הליגה הצרפתית, אבל גם המשחק מול מונאקו נפתח כהמשך ישיר ליכולת המצוינת שמציגה גרנובל מתחילת העונה. דניאל מוריירה העלה את הקבוצה הביתית ליתרון 0:1 בדקה ה-17 וקבע את תוצאת המחצית הראשונה. במחצית השנייה לא הצליחה מונאקו לאזן את התוצאה ושלחה את הקבוצה הקטנה מגרנובל לחגוג ניצחון שלישי בארבעה מחזורים שמציב אותה כרגע במקום השלישי עם תשע נקודות, ביחד עם ניס ולה מאן, שנמצאות מעליה עם אותו מספר נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מארסיי - סושו 1:2

אולימפיק מרסיי אירחה את סושו למשחק מסקרן באיצטדיון הוולודרום כשברצונה לשמור על המקום הראשון בו היא ניצבה ערב המחזור הרביעי. סושו לעומת זאת קיוותה לברוח מהתחתית המאיימת, כאשר בשלושת המשחקים הראשונים השיגה הקבוצה נקודה אחת בלבד. אבל כנראה שהטבלה באמת לא משקרת ומארסיי היתה טובה יותר לאורך כל שלבי המשחק. קארים זיאני העלה את הקבוצה הביתית ליתרון 0:1 בדקה ה-39 וקבע את תוצאת המחצית. באקארי קונה קבע 0:2 לקבוצה הביתית בדקה ה-60. מבלוט ארדינג מסושו צימק את התוצאה ל-1:2 בדקה ה-72 וקבע את תוצאת הסיום.

תוצאות נוספות:
לוריין - אוקזר 2:0
לאוקזר: אירניוש ילן 35, בנואה פדרטי 72.

נאנסי - לה האבר 1:2
לנאנסי: ג'ונתן בריסון 70, לואיס סילבה 88. ללה האבר: סדריק פאורה 23

ניס - ואלנסיין 0:2
לניס:חביב באמוגו 53, לואיס רמי 86

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully