וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הולכים על בטוח

אחרי שלפני שנתיים המפגשים בין הכח להפועל ת"א הסתיימו בממוצע עם חמישה שערים למשחק, נראה שהפעם שתי הקבוצות ישחקו מבוקר יותר. איך זה ייגמר?

משחק מספר 76: הכח עמידר רמת גן – הפועל תל אביב 3.8, 3.1, 1.7

העונה כבר נפתחה ואל משחק הנעילה של המחזור הראשון נפגשות שתיים מהקבוצות היותר מעניינות העונה, הכח עמידר רמת גן והפועל תל אביב. הסגולים, שחזרו אחרי עונה אחת בלבד בלאומית, יודעים שיש להם צ'אנס מצוין להישאר העונה כשיש יורדת אחת בלבד. בהפועל תל אביב רוצים השנה צמרת, על אף פתיחת העונה המגומגמת.

הכח לא ממש הרשימה במשחקי פתיחת העונה ובשלושת משחקי גביע הטוטו היא לא מצאה ניצחון. זה התחיל עם הפסד 1:0 להכח עמידר רמת גן, המשיך עם 1:1 מול מכבי פתח תקווה בוינטר והסתיים עם 2:2, התוצאה הטובה ביותר שלה, מול מכבי תל אביב. בהפועל תל אביב צברו עד עכשיו בגביע הטוטו 7 נקודות מ-9 אפשריות, כשזה התחיל עם 3:4 על עירוני קרית שמונה, לאחר מכן 0:0 מול הפועל פתח תקווה וניצחון משכנע בשבוע שעבר 0:4 על בני סכנין בחוץ.

כמובן ששתי הקבוצות לא נפגשו בשנה שעברה, אך לפני שנתיים נערכו שלושה משחקים ביניהן. בשניים מהם ניצחה הפועל תל אביב, באחד נוסף ניצחה הכח. זה התחיל עם 1:4 ענק של הפועל תל אביב במחזור השלישי, כשטעויות חמורות בהגנה הסגולה הובילו לתוצאה המשכנעת. חאביר פאז (40), אליניב ברדה (42), יוסי אבוקסיס (51, פנדל) וואליד באדיר (89) כבשו את השערים להפועל, יוסי רוזן רק צימק (58).

במפגש השני ניצחה הפועל תל אביב רק בקושי 3:4. אבי תקווה כבש ראשון לסגולים אחרי שלוש דקות, אך אליניב ברדה החזיר עם שלושער. עד סיום המחצית תקווה כבש את השני שלו והקבוצות ירדו ב-2:3 לאדומים. ברדה המשיך עם שער נוסף בדקה ה-60 ושוקי נגר הצליח רק לצמק עשר דקות לסיום. את הניצחון היחיד השיגה הכח במפגש השלישי כשניצחה 1:2. רוזן כבש אחרי עשרים דקות את היתרון, ברדה השווה בדקה ה-23 ורוזן כבש את שער הניצחון בדקה ה-55.

אז מה יהיה הפעם? שוב משחק של שניים או שלושה שחקנים? מאוד יכול להיות, אלא שנראה שהפעם הקבוצות ישחקו מסודר יותר, הגנתי יותר ובעיקר מבוקר יותר. ואיך זה ייגמר? אנחנו מעריכים שהפועל תל אביב תשיג את ניצחון הבכורה שלה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully