וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן 100, קבל 1,000

הפעם בפינת המטמון אנחנו עם שני טורים, יחסית סולידיים, שיכולים להכפיל לכם את סכום ההשקעה פי עשרה. מהמרים על אנגליה, גרמניה ועל הליגות בישראל

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 9.324 (100 ש"ח יניבו 932 ש"ח)

משחק מספר 7: צ'לסי – טוטנהאם. בשבוע שעבר ההימור שלנו על צ'לסי צלח כשהכחולים ניצחו 0:1 את וויגאן, אך האם גם הפעם הם ישיגו ניצחון, שיהיה השלישי ברציפות? התרנגולים, שעדיין לא השיגו נקודת ליגה העונה, חייבים סוף סוף להביא ניצחון הביתה, שלא יגיע כעת, אך לפחות תיקו הוא בר הישג מבחינתם. ההימור: איקס (3.7)

משחק מספר 20: באיירן מינכן – הרטה ברלין. הבווארים עדיין מחפשים ניצחון ראשון העונה אחרי שתי תוצאות תיקו מפתיחתה. כעת הם פוגשים את הרטה ברלין שהעפילה בשבוע שעבר לסיבוב הראשון בגביע אופ"א, אך מול באיירן, שכבר רוצה להראות למה היא מסוגלת, לא ממש יהיה לה סיכוי. ההימור: 1 (1.2)

משחק מספר 24: מכבי פתח תקווה – מכבי נתניה. שתי הקבוצות לא ממש מגיעות מוכנות לפתיחת הליגה. במכבי פתח תקווה החליפו ממש לפני שבועיים מאמן וניצן שירזי פינה את מקומו לגיא עזורי. נתניה לעומת זאת עדיין מתוסכלת מההפסד בגביע אופ"א ועשוייה להוציא את העצבים על פתח תקווה המסכנה. ההימור: 2 (2.1)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.671 (100 ש"ח יניבו 967 ש"ח)

משחק מספר 41: בני סכנין – בית"ר ירושלים. מה נאמר ומה נגיד על ההתמודדות המסקרנת הזו? אם בשנה שעברה ראינו את סכנין עוקצת פעם אחר פעם את האלופה, ממש לא בטוח שהיא יכולה לחזור על זה גם השנה. סכנין נראית עד כה קבוצה אנמית, ולמרות שהמשחק מתקיים בדוחא, יהיה לה קשה מאוד לנצח. ההימור: 2 (1.45)

משחק מספר 63: הפועל קרית שמונה – הפועל פתח תקווה. המחלוקות בצוות המקצועי של הפועל פתח תקווה הפריעו מאוד להכנה של העולה החדשה, שתנסה השנה רק לשרוד. בקרית שמונה, אחרי גביע אופ"א, חולמים לשחזר את ההישג מהשנה שעברה וכמובן שהמלאכה מתחילה מהמשחק הראשון, שם היא תסיים רק בתיקו. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 66: הפועל ירושלים – הפועל רמת גן. העולה החדשה יודעת שיש לה צ'אנס השנה לעשות את הצעד שהיא כל כך רוצה ולחזור לליגת העל, עם כל שינוי מבנה הליגות. רמת גן יודעת אותו דבר, אך לא בטוח שיש לה את הכלים לנצל זאת. כך או כך השתיים עולות למשחק גישושים שיסתיים בניצחון של המארחת. ההימור: 1 (2.3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully