וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב השיגה ניצחון דרמטי 1:2 על בני יהודה

ליגת העל יצאה לדרך במשחק דרמטי. מכבי ת”א של רן בן שמעון, פתחה בסערה, אך נחלשה בהמשך. שבחון כבש ראשון (4), גלבאן השווה לבני יהודה (90), אבל ייני הציל שלוש נקודות, 1:2 בסיום

היורו והאולימפיאדה המדהימה בבייג'ינג העסיקו אותנו הקיץ, כמעט לא היה לנו זמן להתגעגע, אבל היא חזרה. ליגת העל יצאה לדרך. מחזור הפתיחה כולל שני משחקים בלבד, ומשחק הפתיחה בין מכבי תל אביב לבני יהודה לא התעלה לרמה גבוהה, אבל הסתיים בצורה דרמטית במיוחד, והראה כמה הפכפך הוא משחק הכדורגל. בני יהודה כבר חגגה נקודה בתוספת הזמן, רק כדי לבכות שתי דקות לאחר מכן.

הצהובים כחולים של רן בן שמעון פתחו בסערה, שטפו את המגרש, הציגו משחק מסירות קצבי ויפה לעין, ועלו ליתרון משער של יוסי שבחון בדקה הרביעית. ככל שחלפו הדקות, מכבי איבדה את הקצב, הפסיקה ליזום, והתקשתה להגיע למצבים. ואז הגיע הפיניש הדרמטי. פדרו גלבאן הארגנטינאי המושמץ של בני יהודה, כבש בתחילת שלוש דקות תוספת הזמן והשיג שוויון דרמטי. כשנראה שהצהובים בדרך לעוד פתיחה מאכזבת, נגח שרן ייני שער דרמטי בדקה ה-93. ייני, שנכנס בדקה ה-61, לקול שריקות בוז צורמות של הקהל, שלא אהב את החילוף ההגנתי, הפך לגיבור היום.

בן שמעון יכול לסמן וי על שלוש נקודות במשחק הפתיחה, לראשונה מאז עונת הגלקטיקוס, אבל לא הרבה יותר מזה. מהקבוצה שביצעה את הרכש הכי גדול בקיץ, ומתיימרת לתת פייט אמיתי על האליפות לבית"ר ירושלים, ציפינו ליותר. היחיד שראוי לציון במכבי הוא גיז'רמו ישראלביץ', שעשה הגנה והיה בכל מקום במגרש.

בני יהודה נראתה רע. הקבוצה של גיא לוזון הייתה כבויה ומפוחדת במחצית הראשונה, וגם כשניסתה לתקוף בשניה, התקשתה להגיע למצבים מסוכנים. יחד עם זאת, ההגנה של בני יהודה, שהייתה מחוררת בגביע הטוטו, עצרה את התקפת מכבי תל אביב. הופעת בכורה טובה רשם הבלם הצעיר, דין מורי, שהחליף את הבלם הזר, איבן גרידו. חומר למחשבה ללוזון.

במכבי הוחלט להקדיש את המשחק לזכרו של חלל צה"ל אלדד רגב, שנפל בשבי החיזבאללה והיה אוהד שרוף של הקבוצה. משפחתו של רגב היא אורחת הכבוד של המועדון במשחק, שמוקדש גם לציון יום הולדתו של החייל החטוף גלעד שליט. הצהובים משחקים עם תלבושת המשבצות המפורסמת כשבמרכז החולצה מופיע הכיתוב 'ושבו בנים לגבולם'.

מהלך המשחק

דקה 4: גול! יבוריאן שלח את שפונגין באגף ימין, המגן העביר רוחב, ושבחון דחק מקרוב לרשץ. 0:1 למכבי.

דקה 23: ישראלביץ' פרץ באין מפריע לעבר שער בני יהודה, אך במקום למסור לשבחון בעט מ-17 מטרים, כדור שהורחק לקרן.

דקה 28: שטרית הגיע למצב מצוין, לאחר טעות חמורה של אלי ביטון, אך איינוגבה קלט את הבעיטה של המגן.

דקה 45: בוזגלו שלח כדור רוחב משמאל, מורי הקדים את יבוריאן והרחיק לקרן, רגע לפני שהחלוץ כובש.

דקה 56: הזדמנות ראשונה לבני יהודה. כחלון עלה לנגיחה, יבריץ התעופף והדף.

דקה 58: אדרי הפציץ מ-30 מטרים, הכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 65: שפונגין המשיך בהתקפת מכבי, למרות שעזוז שכב על הארץ בתוך הרחבה, המגן הרים מימין ויבוריאן נגח מעל השער.

דקה 90: שפונגין פרץ לרחבה ובעט חזק, לידיים של איינוגבה.

דקה 91: גול! צעירי מצא מצוין את בלדוט, שהמשיך לגלבאן, והארגנטינאי כבש מול יבריץ'. 1:1

דקה 93: גול! שרן ייני התרומם לכדור חופשי של בוזגלו ונגח לרשת של איינוגבה, 1:2 למכבי.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, אורי שטרית (אבי יחיאל, 73), ג'ונתן אסוס (שירן ייני, 61), דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, יוסי שבחון (יאניק קמנאן, 82), גיז'רמו ישראלביץ', איליה יבוריאן

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון (פדרו גלבאן, 77), אלי ביטון (תומר חמד, 46), כפיר אדרי (אסי בלדוט, 71), משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully