וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ החימוש נמשך

חלון ההעברות ייסגר ביום ראשון, והקבוצות ממשיכות להתחזק ברגע האחרון. מילנר חתם בוילה, סמולארק בבולטון, סורין חזר לקרוזיירו

כשהזמן דוחק, רגע לפני שחלון ההעברות העולמי נסגר מחר (ראשון, 31 באוגוסט), ממשיכות קבוצות היבשת, כמיטב המסורת, לבצע עסקאות של הרגע האחרון.

באחת ההעברות המפתיעות והיקרות של הקיץ באנגליה, עבר קשר ניוקאסל, ג'יימס מילנר, לאסטון וילה תמורת 12 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-22, חוזר לקדנציה שניה בוילה פארק, לאחר שעבר במועדון עונת השאלה לפני שתי עונות. מילנר חתם לארבע שנים ועזיבתו הייתה למורת רוחו של מנג'ר ניוקאסל, קווין קיגאן.

גם בולטון מתחזקת, וצירפה לשורותיה את חלוץ נבחרת פולין, אבי סמולארק, בהשאלה לעונה אחת. ראסינג סנטאנדר חיפשה כבר זמן רב קבוצה לסמולארק בן ה-27, ולאחר שמעברים לאולימפיאקוס וטולוז נכשלו, בולטון של גארי מגסון הסכימה לקלוט את השחקן בהשאלה עם אופציה לרכישה.

העולה החדשה לפרמיירליג, סטוק סיטי, צירפה את בלם רדינג, איברהימה סונקו, תמורת 2.5 מיליון ליש"ט. סונקו חתם לשלוש שנים, ויהיה השחקן השני הקיץ שעושה את המעבר מרדינג לסטוק. הראשון היה החלוץ דייב קיטסון. העברה נוספת בפרמיירליג: קשר סנדרלנד, דיקסון אטוהו, חתם בפולהאם.

סורין חוזר לקרוזיירו

המגן השמאלי הארגנטינאי, חואן פאבלו סורין בן ה-32, עזב את שטוטגרט הגרמנית וחזר לקרוזיירו הברזילאית. סורין שיחק בקרוזיירו, קבוצתו של רומולו אקס בית"ר ירושלים, לפני ארבע שנים.

בספרד, "מארקה" מדווח הבוקר (שבת) כי בטיס סביליה קרובה להחתים את החלוץ המקסיקני, נרי קאסטיו, שלא התאקלם במנצ'סטר סיטי. חתימתו של קאסטיו תוביל לשחרורו של הברזילאי, רפאל סוביס, שיצטרף לאל ג'זירה מאיחוד האמירויות. בטיס החתימה גם את לוצ'יאנו מונזון, 21, מגנה השמאלי של בוקה ג'וניורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully