וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את אשדוד

גפני הורחק, דוידוביץ' כבש שער עצמי, אבל צמד של יניב קטן ועוד אחד של קינן סידרו לאלישע לוי ניצחון 1:3 על אשדוד, בבכורה שלו כמאמן הירוקים

העונה שחלפה הייתה מאכזבת מאוד מבחינת מכבי חיפה, ולאחר קיץ שפוי מבחינה פיננסית, אופטימיות ירדה על הכרמל. זה התחיל במינויו של אלישע לוי, המשיך ברכש סולידי בדמותם של קרופניק וקולמה, ומקווים שזה ייגמר בעונה מוצלחת ובהשתלבות בצמרת הגבוהה. הדרך לאותה עונה מוצלחת החל בצעד אחד קטן וקשה הערב (שבת) מול מ.ס אשדוד, כשבתום משחק עשיר באירועים ניצחו הירוקים 1:3, ופתחו את הליגה ברגל ימין.

אשדוד לא היוותה תפאורה בחלק הראשון של המשחק. הקבוצה שבנה יוסי מזרחי נראתה טוב לפרקים, ויש לה סיכוי לא רע להתברג העונה בחלק העליון של הטבלה אחרי עונה מאכזבת. אבל לשם כך על אשדוד לחזק את הגנתה, שנראתה כבדה ומסורבלת מול חיפה. החלק השני הבהיר מה עוד אשדוד צריכה לשפר: מוטיבציה ורוח לחימה. רוני גפני הורחק בדקה ה-59 משורות חיפה, אבל אשדוד לא נטלה את היוזמה, ודווקא היא נלחצה לשערה, כאילו היא חסרה שחקן שדה.

אשדוד כמעט עלתה לשער בדקה ה-9 מנגיחה של עידן שריקי, אבל אט אט מכבי חיפה השתחררה, ובדקה ה-18 עלתה ל-0:1 משער של דקל קינן, שספק היה בנבדל, ספק לא. קצב המשחק, שהיה גבוה בפתיחה, הפך אטי יותר ויותר, ושתי הקבוצות ניסו לתקוף בעיקר דרך מרכז ההגנה. דאבל פס בין יניב קטן לפנטאני הניב פנדל מפוקפק לזכות חיפה, ובדקה ה-39 קטן קבע 0:2.

חיפה פתחה בסערה את המחצית השנייה, והפעילה לחץ רב על החלק האחורי של אשדוד. המשחק הפך לדרמטי, כשניר דוידוביץ' הדף לתוך שערו כדור קרן אשדודי, והאורחים צימקו ל-2:1. רוני גפני איבד את הראש, תיקל בחריפות את דוד רביבו והורחק משורות חיפה. לרגעים נדמה היה שאשדוד תשווה, אבל אז בעיטה אדירה של יניב קטן בדקה ה-74 קבעה 1:3.

מהלך המשחק

דקה 9 - שריקי נגח היטב כדור קרן, אבל ליאור רפאלוב הציל את חיפה כשנגח מקו השער.

דקה 12 - בירם כיאל הרים כדור מצד ימין, ליאור רפאלוב בעט מהאוויר תוך כדי ריצה, והכדור חמק בסמוך לשער אשדוד.

דקה 18 - גול! הגנת אשדוד הרחיקה כדור קרן, בוקולי בעט חלש לשער, רפאלוב ספק נגע בדרך, והכדור הגיע לדקל קינן, שכבש חופשי מול יוסי שקל. 0:1 לחיפה. באשדוד טענו לנבדל, אך השופט אלון יפת אישר את השער.

דקה 39 - גול! גונזלס נתקל בפאנטאני ויפת שרק לפנדל לזכות חיפה. שחקני אשדוד מחו נגד ההחלטה, אבל יפת נשאר איתן בדעתו. יניב קטן בעט פנימה וקבע 0:2 לחיפה.

דקה 50 - חילופי מסירות של אשדוד הסתיימו בפס של מקרייב לשריקי, אך שחקנה של אשדוד העדיף לבעוט מזווית קשה לעבר שערו של דוידוביץ', ולא למסור, והחטיא את המסגרת.

דקה 57 - גול! ניר דוידוביץ' הדף אל תוך שערו כדור קרן אשדודי, ושחקניו של יוסי מזרחי צימקו ל-2:1.

דקה 59 - רוני גפני הכשיל בברוטאליות את דוד רביבו, ויפת שלף לעברו כרטיס אדום.

דקה 74 - גול! יניב קטן התקדם לעבר רחבת אשדוד, ושחרר בעיטה אדירה שפגעה במשקוף וחדרה פנימה. 1:3 לחיפה.

דקה 90 - הדיפה כפולה של יוסי שקל, מבעיטות של קטן וכיאל, הצילה את אשדוד מספיגת השער הרביעי.

הרכבי הקבוצות:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי (אייל משומר, 42), דקל קינן, ליאוניד קרופניק, רוני גפני; ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב (פיטר מסיללה, 61), גוסטבו בוקולי, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול (רחמים צוקול, 67), יוסי אופיר (קובי דג'אני, 60), מאור זוהר, דוד רביבו, קרלוס סבליוס (עידן שדה, 52), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully