וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן זניט, אדבוקאט: "אני מופתע שלא כבשנו יותר שערים"

דיק אדבוקאט לא יצא מגדרו מהניצחון של זניט על היונייטד בסופרקאפ: "היינו ראויים לניצחון בפער גדול יותר". פרגוסון: "היה חם, היינו עייפים"

אלכס פרגוסון לא לקח קשה במיוחד את ההפסד של מנצ'סטר יונייטד בסופר קאפ האירופאי, לאחר שאלופת אירופה נוצחה על ידי מחזיקת גביע אופ"א זניט סנט פטרסבורג 2:1.

"שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו רק אחרי שפיגרנו 2:0", אמר פרגוסון לאחר המשחק, "זה היה לילה חם, השחקנים שלנו היו עייפים, אבל אני חושב ששתי הקבוצות שיחקו היטב".

דקה לסיום ספג פול סקולס כרטיס אדום בעקבות נגיעת יד מכוונת ברחבת היריב. "כששחקן סופג אדום בגלל שהוא מכה בכדור בידו, זה תמיד מצער. זה היה אינסטינקטיבי". כשנודע לפרגוסון כי בעקבות האדום סקולס לא יוכל לשחק במשחק הראשון בליגת האלופות, החיוך שעל פניו השתנה מעט. "זה קורה", אמר באכזבה, והוסיף: "אני חושב שקרלוס טבז היה השחקן הכי טוב שלנו הלילה, הוא היה מצוין".

פרגוסון אף התייחס ליריבה הרוסית, שתשחק בליגת האלופות בבית ח' הקשה יחד עם ריאל מדריד, יובנטוס ובארה בוריסוב. "אני חושב שזניט היא קבוצה בהחט טובה, חזקה מאוד", אמר פרגוסון, "אני מאמין שהם יצליחו להפתיע בליגת האלופות".

בזניט לא מופתעים

בזניט, מנגד, ממש לא מופתעים מההצלחה של הקבוצה. אחרי הזכייה בגביע אופ"א וההצלחה של הנבחרת הרוסית ביורו, אין פלא שמאמן הקבוצה דיק אדבוקאט מקבל בקור רוח את הניצחון על היונייטד. "הדרך שבה שיחקנו הייתה מצוינת, ואני חושב שאין שום ספק שהיינו ראויים לניצחון הזה", אמר המאמן, "מופתע? לא. למעשה, אני מופתע שלא כבשנו יותר שערים. היינו ראויים לניצחון בפער גדול יותר".

בהמשך התייחס אדבוקאט גם לנושא החם של הקיץ בזניט, שחרורו האפשרי של הכוכב אנדריי ארשאבין. "הדלת סגורה, העסקה מתה", אמר אדבוקאט, "טוטנהאם לא הסכימה לשלם את הסכום שדרשנו (22 מיליון ליש"ט שהם 40 מיליון יורו), שזה הסכום שאנחנו חושבים שהוא שווה. הם הציעו רק 16 מיליון ליש"ט, ועם כל הכבוד, זה פשוט לא מספיק. זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully