וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מנסים לסגור את הסגל

29.8.2008 / 22:18

הקבוצה של אבי אשכנזי, שתפתח את אימוניה, מחפשת גבוה נוסף. נבדקת אפשרות לצרף את ז'ק פוצ'ל שיצא מהארון ב-2007. החלו מכירות המנויים

העולה החדשה לליגת העל, מכבי חיפה, עושה מאמצים על מנת להשלים את הסגל עד לתחילת האימונים הרשמיים ב-7 לספטמבר. כרגע מתכננים בקבוצה של אבי אשכנזי לצרף לסגל שחקן זר גבוה נוסף שישלים את הקו הקדמי של הקבוצה שכולל בשלב זה את עידו קוז'יקרו, ברוקס סאיילס ובן סטרונג. כמו כן חתומים בקבוצה הזרים בי ג'יי מקי ודורון פרקינס והישראלים משה מזרחי, עמית בן דוד, גור פורת, קובי אייזיק, תמיר גודמן והמתאזרח טוד גולדן. חיפה אף צפויה לצרף לסגל את הגבוה טל אזולאי, בוגר מחלקת הנוער של הקבוצה.

בקבוצה שוקלים בימים אלה להחתים את היהודי זאק פוצ'ל, ששיחק לפני שנתיים במכללת מינסוטה. השחקן הרשים מאוד במחנה שהתקיים בחודש שעבר במיאמי, ובקבוצה שוקלים להחתימו ולהשאילו לקבוצה בליגה הלאומית. פוצ'ל (25, 1.98) ששוקל בימים אלה לעשות עלייה לישראל, הוא פורוורד מגוון שרשם שיא בטורניר האיזורי שלו עם 24 ריבאונדים במשחק אחד. הוא יצא מהארון בשנת 2007, כשהודיע שאוהב את כל בני האדם ולא משנה אם הן נשים או גברים.

הקבוצה תחל את אימוניה כאמור ב-7 לספטמבר, כשבמהלך החודש תערוך חיפה שני משחקי אימון מול עירוני נהריה. בסוף החודש היא צפויה לצאת למחנה אימון בן שבוע בכפר בלום. הקבוצה החלה במכירת המנויים שלה לקראת העונה הקרובה, כאשר מחירי המנויים נעים בין 350 ל-550 שקלים. ארגון "הקופים הירוקים" הבטיח כי יארגן כמות גדולה של אוהדים לרכישת מנויים והקבוצה בשיתוף פעולה עם הארגון הוציאה מנויים מיוחדים במחיר של 250 שקל לילד ו-400 למבוגר לחברים בארגון. מחירי הכרטיסים העונה ברוממה יהיו 35 שקל לנוער ו-55 שקל למבוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully